| Forum - Counter-Strike - GP 01 binnenkort voor CS:Source ?? - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Yo, ik heb een vraagje...
Ik was vanmiddag op de CS server GP 01 (dust only), en zag daar dat GP 01 binnekort overgaat naar CS:Source
Ik speel alleen maar 1.6 en vroeg me dus af of dust only wel blijft bestaan, maar op wat voor een server dan... Kan iemand uitleg geven ??? |
|||
| # Muhaaaa Gertje | ||||
| posted: 12-12-04 18:59 | ||||
|
quote: Hoi Bl@me De dust only server zal inderdaad verdwijnen. Er is een poll gehouden op het forum waar de meest actieve leden/spelers zitten en daaruit is gebleken dat er toch al erg veel mensen HL2 hebben en dus ook HL2deathmatch en CS:Source spelen. Aangezien Pandemic geen Source server heeft, en nog geen nieuwe servers tot zijn beschikking om Source te draaien moeten we dus wat servers opofferen. Nu HL2 uit is gekomen gaan veel mensen ook over naar CS:Source. Bij het normale CS is dust inderdaad nog populair, maar bij die map houdt het ook wel zo'n beetje op. Om als community te kunnen doorgroeien moeten er dus wat dingen veranderen, en helaas voor de vaste spelers van gP.01 zal de dust server daar dus ook deel van uitmaken. |
|||
| posted: 12-12-04 19:05 | ||||
|
maar op die poll staat niet wie heeft liever een source server dan gp1 de dust only ik denk dat er dan hele andere resulaten zouden uitkomen. | |||
|
||||
| posted: 12-12-04 19:08 | ||||
|
Dat is inderdaad waar, maar CS1.6 zal toch ooit komen te vervallen omdat alles naar HL2 gaat veranderen.
CS wordt sinds de komst van HL2 dus echt oud, en in het kader van een complete heractivering van Pandemic (het was een tijdje stil, maar er gaat een boel veranderen), is er besloten om CS niet meer te hosten (met uitzondering van gp2 omdat een aantal admins daar helemaal verzot op is). Aangezien wij als community willen groeien, en aangezien HL2 + mods nog erg vers is en vele mensen dus nog een community zoeken om te spelen wil Pandemic zich meer gaan richten op HL2. Het is fijn dat gP.01 zo populair is en vaak vol zit, alleen het levert niet echt een bijdrage aan de community zelf, en de source server zal ook ongetwijfeld wel volkomen. Het is dus spijtig dat we sommige vaste spelers teleur moeten stellen, maar met zicht op groei en vernieuwing lijkt dit ons de beste oplossing. |
|||
| posted: 12-12-04 19:13 | ||||
|
We kunnen idd GELIJK overstappen... ik heb zelf nog geen HL2 maar ik ga het kopen zo gauw ik windows gefixed heb (die optie zat niet bij de poll hehe mn windows denkt dat mn hdd kapot is, linux vindt de hdd nog steeds liev) maar ondanks dat ik mn favo server nu verlies vind ik het een goede keuze. Hoe eerder we ons vestigen in HL2 hoe beter. Anders loop je achter de feiten aan. |
|||
| posted: 12-12-04 19:29 | ||||
|
Eigelijk word je gedwongen om Hl2 te kopen | |||
| # Muhaaaa Gertje | ||||
| posted: 13-12-04 10:04 | ||||
|
ik snap niet waarom gp1 weggaat en gp2 door gaat, aangezien assault camp map 2k4 is. daarnaast is het denk ik wel zo eerlijk om even een poll te houden van welke server ze liever houden. | |||
| posted: 13-12-04 10:11 | ||||
|
Assault is stukken beter dan die deathmatch map van een de_dust.
Met de huidige groep mensen wordt er niet belachelijk veel gecampt in gP02. Er is meestal een goede groep CT's, en mensen zijn niet beroerd om te switchen als het nodig is. Ik heb daar een veel betere CS beleving dan in gP01. Assault is CS zoals het bedoeld is. Je kan je deathmatch gevoelens nog altijd gaan uitleven op HL˛DM.... Een poll is een beetje onhandig omdat iedereen die op gP01 speelt dan tegen gP02 gaat voten... maar als veel players vinden dat het moet, dan moet het. |
|||
| Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire | ||||
| posted: 13-12-04 10:15 | ||||
|
gP.02 is succesvoller dan gP.01 Dat is een feit. | |||
|
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
||||
| posted: 13-12-04 10:25 | ||||
|
ok.. je zult me dan iig nooit terugvinden op 1.6 servertje van pandemic. assault is echt de saaiste map die er bestaat, imo. | |||
| posted: 13-12-04 10:30 | ||||
|
En andere mensen vinden assault juist weer spannender omdat het tactiek vergt en moeite om als CT te spelen. In je eentje vier of vijf man omleggen nadat je naar binnen gesneakt bent tussen de kogelregens door geeft gewoon een enorme kick.
Ik kan best snappen dat je dat niet hebt, maar er zijn dus ook genoeg mensen die zandmappen verschrikkelijk saai vinden... omdat het gewoon deathmatch is. |
|||
| Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire | ||||
| posted: 13-12-04 10:33 | ||||
|
En ik snap ook wel dat mensen gP01 niet graag zien gaan, maar we moeten een keuze maken... als we niet migreren naar CS:S zijn we ook niet goed bezig, toch ?
|
|||
| posted: 13-12-04 10:34 | ||||
|
Het blijft een subjectief iets natuurlijk, ik denk we verdere inoudelijke discussies aangaande wel of niet pollen etc beter op het rcon of dev board kunnen houden |
|||
| posted: 13-12-04 10:34 | ||||
|
Van mij mogen mensen best weten dat het een lastige keuze is, en waarom dat zo is.
|
|||
| posted: 13-12-04 10:35 | ||||
|
Ik vind hossies redden op italy ook een fijne bezigheid, miss kunnen we er een cs_ only servert van kunnen maken | |||
| posted: 13-12-04 10:36 | ||||
|
Ja daar heb je een goed punt |
|||
| posted: 13-12-04 10:37 | ||||
|
Ik vind assault ook een kutmap, en ik zal er ook zelden spelen maaaaarrrrrrrrrrrrr. Het is een feit dat de assault server 24/7 vol zit, en de dust server begint meestal rond een uurtje of 11 tot een uurtje of 12 s' avonds.
Verder is dit niet arrogant bedoeld, maar jullie moeten er wel even rekening mee houden dat alles wat hier draait eigendom is van de admins, en aangezien een heleboel admins op gP.02 spelen snap ik iig best dat ze die willen houden (als ik mocht beslissen had ik hem ook weg gedaan, maar ja ik respecteer hun keuze). Verder is die server dus altijd vol, dus eigenlijk loopt hij het beste. Als de admins gezegt hadden: ja we gaan over naar cs:s maar we houden alleen een backalley server (die vervolgens altijd leeg staat) dan hebben jullie wel een punt om te protesteren
En aangezien we toch vooruit moeten en aangezien we ook meer bezoekers willen in IRC en forum etc willen we ons meer richten op HL2. Bij CS stromen de servers lang niet zo snel meer vol als vroeger, en ik vind het sneu om te zien dat alleen een dust server snel wil volraken (gp3 nog steeds niet). Verder komen die mensen daar alleen spelen, en hoeven ze al die community poespas er niet bij. Met cs:s/hl2dm is dat misschien wel het geval, de kans dat die mensen iig al vaste ip adressen in hun favorites hebben staan (misschien met bijpassende community) is in ieder geval een stuk kleiner dan bij normaal cs. quote: Als jij dat dwingen vind... Wat mij betreft heb je nog steeds de keuze in eigen hand er er zullen ongetwijfeld nog 1000 dust only servers zijn. Als jij vind dat je gedwongen wordt om Hl2 te kopen, wordt je dus eigenlijk ook gedwongen om na een aantal jaar een nieuwe computer etc te kopen, beetje domme redenering he . Het is je eigen keuze en wij dwingen je tot niets |
|||
| posted: 13-12-04 11:48 | ||||
|
/me waves with hand
"You will go home and re think your life" |
|||
| posted: 13-12-04 12:06 | ||||
|
Hahaha | |||
| posted: 13-12-04 12:24 | ||||
|
quote: maar als je die poll doet van gp1, gp2, gp3 moet blijven dan zie je toch ook meteen welke het meest in trek is bij de mensen. Bij die hl2 poll stond nix over dat jullie overzouden gaan op hl2 kijk ik heb gezet dat ik in de toekomst hl2 zou kopen om cs:S maar niet inruil voor 1.6 |
|||
|
||||
| posted: 13-12-04 12:31 | ||||
| Forum - Counter-Strike - GP 01 binnenkort voor CS:Source ?? - 1 2 3 > » | ||||
locked

mn windows denkt dat mn hdd kapot is, linux vindt de hdd nog steeds liev) maar ondanks dat ik mn favo server nu verlies vind ik het een goede keuze. Hoe eerder we ons vestigen in HL2 hoe beter. Anders loop je achter de feiten aan.