LoginPassword
Forum - Bugreport and Feature-request - Topic deels locken
Archaon
Member
GF,

is het mogelijk dat bij het plaatsen van een topic waarin een link wordt opgenomen, zoals hier, het topic zover gelocked kan worden dat alleen nog admins en de starten van het topic kunnen replyen. Op die manier kan worden doorgegeven indien de link weer is gefixed en kan het topic daarna weer worden opengesteld voor andere posters. Tot die tijd kan niet meer gepost worden dat de link niet werkt of wat dan ook..... (ter voorkoming van evt. spam)
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt)
posted: 08-11-04 13:06  
GreyFox
System Administrator
lijkt me een onzinnige toevoeging.
posted: 08-11-04 14:16  
TuXeDo
Advisor
Goed modden lijkt me de oplossing
posted: 08-11-04 14:19  
Python
System Administrator
topic gewoon totaal lokken kan toch ook...links blijven dan toch wel beschikbaar maar er kan niet gereplied worden..
posted: 08-11-04 16:06  
Archaon
Member
Het idee is juist dat de link het niet doet en deze eerst door de topicstarter gefixed moet worden. Daarom voor de rest locken zodat er niet teveel spam ontstaat...
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt)
posted: 08-11-04 16:40  
Castor
System Administrator
Mja, lijkt me niet echt zinnig. Moet het topic dan ook na 30 dagen worden gelocked als de link het opeens niet meer doet, of wat dan ook.

Goed modereren.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 08-11-04 19:01  
Pulse
Advisor
quote:
Castor Wrote:
Mja, lijkt me niet echt zinnig. Moet het topic dan ook na 30 dagen worden gelocked als de link het opeens niet meer doet, of wat dan ook.

Goed modereren.

Wat deze man zegt ^^
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 08-11-04 19:49  
Forum - Bugreport and Feature-request - Topic deels locken
locked