LoginPassword
Forum - Public Board - André Hazes overleden - <  1  2
zuck
Member
welteruste..
posted: 23-09-04 19:39  
TuXeDo
Advisor
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
Beetje tragische reacties hiero.

Je kunt die man toch in z'n waarde laten? Er waren veel mensen die het wel leuk vonden en anders zap je toch verder?

En een paar van z'n nummers zijn best lachen, dus doe nou niet of alles bagger is.

André rip. Ik zal je niet persé missen, maar het is nooit leuk om iemand die toch wel deel uitmaakt van de nederlandse muziekgeschiedenis te zien gaan.

Is ook zo, maar sommige gappen kunnen leuk en fout tegelijk zijn
posted: 23-09-04 22:39  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Razor Wrote:
Gelukkig is ie geen 90 geworden zoals alle irritante mensen...

Good riddance.

Nou Tux, dit hierboven is volgens mij absoluut niet humoristisch bedoeld.

Gewoon jammer dat mensen elkaar niet in hun waarde kunnen laten omdat zij toevallig iets anders doen dan "normaal" wordt geacht (ik vraag me af wat normaal is maar goed)...

De wereld is groot genoeg om mensen te ontwijken als je ze echt niet mag, maar laat elkaar gewoon 'ns met rust...
posted: 23-09-04 22:46  
RapidFire
Member
leuke grappen, ik snap ook de mensen die dat niet op prijs stellen maar komop, als je zo leeft vraag je wel om dat soort grappen. Dat hij zo vroeg is heengegaan was te verwachten, ik ben er totaal niet rouwig om omdat er zoveel mensen dood gaan dat je wel kan blijven rouwen. André Hazes was niet speciaal voor mij dus ik rouw om hem evenveel als alle anderen...
posted: 23-09-04 22:58  
Python
System Administrator

posted: 23-09-04 23:06  
RapidFire
Member
quote:
Python Wrote:
http://www.clan-gff.nl/stuff/Hazes1.jpg

loel
posted: 23-09-04 23:11  
Chunk
Advisor
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
[..]
Gewoon jammer dat mensen elkaar niet in hun waarde kunnen laten omdat zij toevallig iets anders doen dan "normaal" wordt geacht (ik vraag me af wat normaal is maar goed)...

De wereld is groot genoeg om mensen te ontwijken als je ze echt niet mag, maar laat elkaar gewoon 'ns met rust...

Wat heeft "in hun waarde laten", "wat normaal wordt geacht", "ontwijken" en "met rust laten" in hemelsnaam met elkaar te maken ?

Stalkt Razor Andre Hazes ? Nee.
Zegt hij dat Andre Hazes niet "normaal" is ? Nee.

Razor geeft met "good riddance" niets anders aan dan zijn persoonlijke mening dat zijn wereld beter af is zonder Andre.

Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 24-09-04 18:26  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Chunk Wrote:
[..]

Razor geeft met "good riddance" niets anders aan dan zijn persoonlijke mening dat zijn wereld beter af is zonder Andre.

Mja en dat vind jij een normale uitspraak?

Ik bedoel: als hij er nou een persoonlijke vete tegen had, ja, dan kan dat.

Maar gewoon om zijn muziek is de wereld beter af zonder hem?
Dat vind jij niet hard en abnormaal?

Als je het niet erg vindt dat hij dood is, hoef je toch niet gelijk zoiets te zeggen?
posted: 25-09-04 01:04edited: 25-09-2004 01:05, by [GFF]-Lionh2-  
GreyFox
System Administrator
Tja, iedereen heeft zijn eigen manier van uitdrukken. Als Bush wordt omgeschoten denk ik dat meer dan de helft van de wereld 'good riddance' denkt, waarschijnlijk jij zelfs ook. Maar omdat het om een Amerikaanse corrupte politicus gaat, is het ineens wel 'normaal'.

Ik mis Andre Hazes ook niet, en het boeit me ook niet echt dat ie dood is ofzo, kan niet zeggen dat ik een hekel aan hem en zn muziek had, sommige nummers waren wel ok, maar het merendeel zoog toch wel hoor.

Jouw normen zijn niet die van een ander, om te redeneren vanuit het grondidee dat iedereen dezelfde normen en waarden heeft is dan ook een beetje pointless.
posted: 25-09-04 01:10  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Tja, iedereen heeft zijn eigen manier van uitdrukken. Als Bush wordt omgeschoten denk ik dat meer dan de helft van de wereld 'good riddance' denkt, waarschijnlijk jij zelfs ook. Maar omdat het om een Amerikaanse corrupte politicus gaat, is het ineens wel 'normaal'.

Ik mis Andre Hazes ook niet, en het boeit me ook niet echt dat ie dood is ofzo, kan niet zeggen dat ik een hekel aan hem en zn muziek had, sommige nummers waren wel ok, maar het merendeel zoog toch wel hoor.

Jouw normen zijn niet die van een ander, om te redeneren vanuit het grondidee dat iedereen dezelfde normen en waarden heeft is dan ook een beetje pointless.

Op zich mee eens, echter de vergelijking vind ik wel nogal scheef, want het ergste dat Hazes heeft gedaan is een paar baggernummers maken, maar Bush gaat wel ietsje verder...
posted: 25-09-04 08:58  
Chunk
Advisor
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
[..]
Dat vind jij niet hard en abnormaal?

Wie zei er nu iets over wat "normaal" wordt geacht ?

Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 25-09-04 10:02  
Steelface
Member
Weet wat het somste is Andre Hazes kwam uit Den Haag !!
Iedereen zegt uit Amsterdam !!
Ik woon in Bezuidenhout en iedereen staat er van op te kijken dat ze zeggen dat hij Amsterdam komt ( in deze wijk is ie op gegroeit net als Richard K. ) Tenniser )!!!
Anyway ik hou nie zou van dat Hollandse gejengel ( ik snap nie dat iemand van dat katte gejank kan houwe ),sommige zijn zelfs blij dat ie weg is !
If you game game good !!!
posted: 25-09-04 10:57  
TuXeDo
Advisor
23 September 2004

Heineken Nederland N.V. komt met winstwaarschuwing!!!

Heineken Nederland N.V. komt vandaag met de winstprognose voor het aankomend kwartaal. Hoewel de vooruitzichten voor aankomend kwartaal bemoedigend leken voor de aandeelhouders, moet Heineken nu toch met een winstwaarschuwing komen voor het laatste kwartaal van dit boekjaar.

Als reden voor de winstwaarschuwing geeft Heineken de te verwachte lage opbrengst van het afgestoten onroerend goed van de intercontinentale onderneming, maar vooral het verlies eerder vandaag van een grote partner in Europa zal de afzet het aankomend kwartaal doen dalen. Hierdoor zal de eerder gedane prognose niet te realiseren zijn en zullen de omzetcijfers van de Nederlandse tak van deze onderneming bijgesteld worden op de jaarrekening 2005.

Heineken treurt om het verlies van hun partner A. HAZES B.V., deze partner nam maandelijks gemiddeld een 17 hectoliter pilsener af en was hiermee een betrouwbare partner voor Heineken Nederland N.V. Om de bijgestelde prognose te realiseren zoekt Heineken Nederland N.V. voortdurend naar nieuwe partners.

Vandaag zal Heineken de onderhandelingen opstarten met potentiele partners voor de toekomst, om u als aandeelhouder/aandeelhoudster een impressie te geven van de potentiele partners zal Heineken Nederland N.V. begin volgende week een algemene aandeelhoudersvergadering afroepen. In deze algemene aandeelhoudersvergadering zullen de volgende partners worden besproken:

~ A. Gronloh. Orgels BV
~ Brandsteder VOF
~ M. Bakker producties.

Alle aandeelhouders/aandeelhoudsters krijgen voor deze vergadering een officiele uitnodiging.

Heineken Nederland N.V.

Namens de raad van bestuur,
F.U.S.T. Heineken
posted: 25-09-04 11:31  
oZ
Member
hardy fuckin har
http://www.audioscrobbler.com/user/ozcar_vdb/
posted: 26-09-04 11:02  
Razor
Advisor
Not for the faint of heart:

Uiteraard is het hard en zo was het ook bedoeld. Hazes was gewoon crimineel kamp-tuig en het overgrote deel van zijn fans zijn nog veel groter crimineel kamp-tuig en ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan crimineel kamp-tuig en daarnaast ben ik allang blij dat hij geen 90 is geworden zodat ie nog 10 cd's met kutmuziek kan maken.

En dat is idd mijn mening. Het feit dat ie dood is betekent niet dat ik m opeens aardig moet vinden of m niet mag uitschelden. Het is heel lullig voor m dat ie al op 53 jarige leeftijd dood is, maar dat kan je met zo'n levensstijl ook op 2 vingers natellen, dus is het nog zijn eigen schuld ook dus kan ik daar echt niet wakker van liggen.

Once again I say good riddance.
Reality is for people who lack imagination...
posted: 26-09-04 13:55  
briznokovic
Rconner
quote:
Razor Wrote:
Not for the faint of heart:

Uiteraard is het hard en zo was het ook bedoeld. Hazes was gewoon crimineel kamp-tuig en het overgrote deel van zijn fans zijn nog veel groter crimineel kamp-tuig en ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan crimineel kamp-tuig en daarnaast ben ik allang blij dat hij geen 90 is geworden zodat ie nog 10 cd's met kutmuziek kan maken.

En dat is idd mijn mening. Het feit dat ie dood is betekent niet dat ik m opeens aardig moet vinden of m niet mag uitschelden. Het is heel lullig voor m dat ie al op 53 jarige leeftijd dood is, maar dat kan je met zo'n levensstijl ook op 2 vingers natellen, dus is het nog zijn eigen schuld ook dus kan ik daar echt niet wakker van liggen.

Once again I say good riddance.

wat hij zegt
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 27-09-04 15:06  
ViRaX
Member
Ik had ook best graag naar dat concert gewilt, ik had nooit zoveel met hem verder, sommige nummers vond ik wel mooi, maar ja toch vaag dat ie dood is en ik had echt geen hekel aan hem.
posted: 27-09-04 18:10  
Vash
Member
noob dat OV staakt op dag van dat concert, lekker chaos in adam
posted: 27-09-04 18:12  
ViRaX
Member
Is iemand nog in de ArenA geweest, of heeft iemand het via de TV gezien? Kvond het echt heel erg indrukwekkend, kippenvel...
posted: 28-09-04 00:07  
Python
System Administrator
quote:
ViRaX Wrote:
.. Kvond het echt heel erg indrukwekkend, kippenvel...

You've said it all.

Had, net zoals vele, niet echt iets met Andre Hazes, maar het was toch Andre Hazes. Als je begrijpt wat ik bedoel..
posted: 28-09-04 00:10  
Forum - Public Board - André Hazes overleden - <  1  2
locked