LoginPassword
Forum - Development - Maken van zo'n site - <  1  2
WarFrog
Member
hmm dat niveau? als ik eerlijk mag zijn, ik denk niet dat je iets in die richting "ff maakt". Ten eerste moet je creatief begaafd zijn en kunnen tekenen/3dtekened/2dtekenen (kortom, potlood, maya, photoshop) daarnaast moet je veel geduld hebben. Een hoop over interfaces en layouts weten, flash MX en tools als Swift 3D enz enz (allerlei plugins zijn er gebreukt). Maar als je 1 van deze dingen kan kan je natuurlijk wel mensen verzamelen die de andere taken kunnen verrichten. Ik ken toevallig een vrij goede website ontwerp groep (zal ik et maar ff noemen) maar die verdelen de taken over 4 man. Tuurlijk is er ook het grote gros van thuis werkers die part time websitejes inmekaar knutselen, maar websites als deze en www.2advanced.com is tog wel net een stapje te hoog gegrepen voor de meeste "1-mans-webbuilders". Maar niet is onmogelijk, gewoon veel oefenen (heel veel) en je kan et misschien in je eentje

[Edited by Archaon]
Spelvouten eruit gehaald, link aangemaakt
[/edit]
posted: 24-09-04 23:40edited: 25-09-2004 19:45, by Archaon  
bN
Rcon Supervisor
mja, ik ga allleen soort gelijke menutjes maken niet zo'n gehele site
posted: 25-09-04 00:24  
GreyFox
System Administrator
Als je iets namaakt hoef je al geen design skills te hebben. Kwestie van oefenen met Flash MX, en een hele hoop actionscripting leren.
posted: 25-09-04 00:28  
Center
Member
beter goed gejat (lees op het idee gekomen) , dan slecht verzonnen
posted: 25-09-04 11:31  
Archaon
Member
Talking about mooie flash site:

www.oellies.nl

Een vriend van me heeft die gemaakt, zonder kennis van flash, photoshop of whatsoever vooraf. Doet ie best aardig, als je het mij vraagt...
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt)
posted: 25-09-04 19:47  
ViRaX
Member
No offence, maar dat is dus geen mooie flash site (vind ik )
posted: 25-09-04 20:58  
GreyFox
System Administrator
Kvind em nogal basic.
posted: 26-09-04 02:11  
RedBull
Member
idem

www.2advanced.com
Wars have never hurt anybody except the people who die.
Salvador Dali
posted: 27-09-04 12:12edited: 27-09-2004 12:13, by RedBull  
Center
Member
op zich voor de 1e keer wel netjes, er ff vanuit gaan dat het echt zo is...maar inderdaad er zijn mooiere
posted: 02-10-04 16:50  
Forum - Development - Maken van zo'n site - <  1  2
locked