LoginPassword
Forum - Public Board - Tijdens dood pim fortuijn :p (c) - 1  2  >
ViRaX
Member
(c) vash

Aangezien ik vash zn 9/11 topic erg grappig vond en ik niet meer origineel ben wil ik ook nog ff weten wat jullie tijden de dood van pim fortuijn aan het doen waren

Ik was toen namelijk aan het autorijden, en van de persoon die ik moest ophalen hoorde ik het (dat weet ik nog beter dan met 9/11).
posted: 07-09-04 23:14  
Deluux
Member
ik was aan het sexen met mezelf
(@gP|ViRaX) ik denk altijd aan inge onder het douchen
posted: 07-09-04 23:15  
Castor
System Administrator
Ik zat bij mijn opa en oma thuis, die vierden dat ze 50 jaar getrouwd waren.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 07-09-04 23:16  
Vash
Member
ik was in duitsland
ok iets uitvoeriger ;p
ik zat in berlijn 4 dagen veel lopen enzo

kwamen om 2200 thuis van uit eten ofzo, tv aangezet en t was op journaal te zien
posted: 07-09-04 23:17edited: 07-09-2004 23:18, by Vash  
BOLLE REET
Member
Ik was de vaatwasmachine aan t inruimen toen ineens dat spoed-nieuwsbericht op tv kwam. Intolerante linkse aap
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 07-09-04 23:18  
Pulse
Advisor
ik was aan het eten bij een snackbar.. en toen begon die turk achter de bar te gillen enzo... toen heb ik ook maar naar de tv gekeken onder het genot van een lekker broodje kwekkeboom
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 07-09-04 23:46  
Razor
Advisor
Mijn tas aan het inpakken om richting noorden te gaan. In de trein zei iemand dat Pim was omgelegd.
Reality is for people who lack imagination...
posted: 08-09-04 01:41edited: 08-09-2004 01:42, by Razor  
dark-dragon
Member
quote:
BOLLE REET Wrote:
Ik was de vaatwasmachine aan t inruimen toen ineens dat spoed-nieuwsbericht op tv kwam. Intolerante linkse aap

???
-----------------------

kwas thuis tv aant kijke
ik ben ragon de euner
posted: 08-09-04 08:04  
bN
Rcon Supervisor
weet ik niet, weet niet eens wanneer ie precies gedood werd.
posted: 08-09-04 08:52  
Chunk
Advisor
Ik heb werkelijk geen idee meer. Kennelijk vond ik het dus niet zo'n interessant nieuws.
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 08-09-04 08:53  
Ronzz
Member
Ik zat te MSNnen, toen kreeg ik opeens een berichtje van: "Stuur dit door naar iedereen want pim fortuyn is een paar minuten geleden doodgeschoten!" oid. Toen zette ik de TV aan en zag direct dat het echt waar was. Toen direct naar mn pa gegaan die een sigaretje zat te roken
posted: 08-09-04 09:14edited: 08-09-2004 09:15, by xaSer  
Commodus
Member
ik zat bij een feestje van me opa en oma, 25 jaar getrouwd, toen kreeg iemand een smsje binnen dat ie dood geschoten was
posted: 08-09-04 10:01  
WarFrog
Member
quote:
BOLLE REET Wrote:

ja dat dacht ik ook. Ik moet toegeven dat ik rechts ben, maar ik heb wel respect voor links, als mensen dat verkiezen boven rechts dan zal de meerderheid er wel tevreden mee zijn. Maar als dan iemand Pim neer knalt dan geeft hij nederland geen kans om te stemmen omdat hij zijn wil al doorgedramt heeft. Ik zou dit niet gewoon de straf van moord geven, maar laat em op zn minst levenslang zitten (aangezien we in de EU geen doodstraf hebben, regel nummero 1 om toe te treden bij de EU). Maar met deze moord naait ie ook een groot deel van Nederland die op hem wilde stemmen.

De andere kant van het verhaal is natuurlijk met Hitler, veel mensen stemde daarop en daar maakte hij misbruik van. Dus in dat opzicht is democratie iets stoms, ook omdat als 51% voor stemt en 49% tegen dan benadeel je een hele grote groep. Alles heef zo zijn voor en nadelen, politiek is iets moeilijks en ik ben allang blij als ik eens in de week een Catamaran kan bestellen (2 frikandellen met veel friet ertussen) tijdens de pauzes, het cafetaria ligt op een paar meter afstand van de school Bolle Reet weet wel wat ik bedoel =D
posted: 08-09-04 10:29  
-=VendettA=-
Member
pff geheugen word echt minder can dat blowen kzou niet meer weten wak toen deed sjorren ofzo
Neill Cocaine.. Born on the 5th of August
posted: 08-09-04 10:34  
Chunk
Advisor
quote:
WarFrog Wrote:
[..]
. Dus in dat opzicht is democratie iets stoms, ook omdat als 51% voor stemt en 49% tegen dan benadeel je een hele grote groep.

Het grote nadeel van een democratie is dat er mensen meebeslissen die daar niet toe in staat zijn.
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 08-09-04 11:01  
r0x-
Member
Zat in de auto, hoorde het op de radio.
posted: 08-09-04 11:18  
Cobra
Member
keek tv en toen beetje zappe en toen zag ik het
posted: 08-09-04 14:13  
Moo-K
Member
Volges mij wask aant MSNen en toen kwam de hele meuk online met van die namen
posted: 08-09-04 14:32  
RedBull
Member
ik was op media-park in hilversum.

kut nu verraad ik mezelf
Wars have never hurt anybody except the people who die.
Salvador Dali
posted: 10-09-04 19:10  
Beauty
Member
quote:
Chunk Wrote:
Ik heb werkelijk geen idee meer. Kennelijk vond ik het dus niet zo'n interessant nieuws.

quote:
Castor Wrote:
Ik zat bij mijn opa en oma thuis, die vierden dat ze 50 jaar getrouwd waren.

Was jij hier toen ook niet bij? Ik wel in ieder geval
Hup Holland Hup!
posted: 10-09-04 19:40  
Forum - Public Board - Tijdens dood pim fortuijn :p (c) - 1  2  >
locked