LoginPassword
Forum - Public Board - tijdens 9/11 - 1  2  3  >
Vash
Member
ze zeggen altijd dat je precies weet wat je aan t doen was en waar, tijdens belangrijke gebeurtenissen
(dit topic is dus niet omdat ik 9/11 fanatic ben ofzo )

en aangezien 9/11 toch wel een evenement is dat iedereen kent en belangrijk vind
maar als iemand er nog meer weet, zeg maar ;p

ik was aan t SSXen (snowboarden op PS2) op zolder met mn broertje :]
totdat ik telefoon kreeg van vriend die zei dat ik tv moest kijken :]
posted: 07-09-04 09:12  
bN
Rcon Supervisor
ik was aan het CSe en keek naar sbs6 toen ik in 1x de twintower in de fik zag staan.
posted: 07-09-04 09:15  
Commodus
Member
ik kwam net terug van school, toen zette ik de tv aan
posted: 07-09-04 10:41  
bN
Rcon Supervisor
ut was trouwens wel unreal. Ik keek zo naar de tv, eey staat iets in de fik, eey tis live, eey wtf dat gebouw ken ik. Drong eigenlijk helemaal niet tot me door hoe erg het was. d8 bij mezelf, ze hebben ooit een keer een bestelbus met explosieven er in gereden, bleef ook staan. Maar echt toen ie instortte
posted: 07-09-04 10:56  
ViRaX
Member
Ik was aan het werk bij mijn stage toen die geile secretaresse naar ons toekwam om het te melden.
posted: 07-09-04 11:35  
Ronzz
Member
M'n oma was die dag jarig, we zaten daar met zn allen en opeens belde mijn oom op van: "Kijk eens op NED2! Er is wat gebeurd in Amerika"
Wij die TV aanzetten dus, en al die oudjes die erbij waren schrokken zich allemaal de pleuris natuurlijk Toen we thuis waren direct de tv aan en ging ik het volgen..

(LES BEGINT WEER )
posted: 07-09-04 11:46  
Center
Member
Kwas bezig met huiswerk, toen me moeder het vertelde van het eerste vliegtuig. Daarna de rest gekeken op me tv.
posted: 07-09-04 11:57  
elemeNt
Member
Ik was aan het MSN'n met een vriendin totdat mijn moeder mn kamer inkwam en zei 'Hey, moet je dit eens zien' Dus ik naar de woonkamer gelopen en toen zag ik het op CNN dat er een vliegtuig in de Twin Tower was gevlogen, luttele momenten later zag ik dus live de 2de vliegtuig erin gaan.

Dus ik dacht, komt wel goed, zijn wel vrij stevige gebouwen, later ging ik weer kijken en zag ik live de twin towers in elkaar zakken.
posted: 07-09-04 12:17  
DuKe
Member
Was net uit van school. Naar huis geraced. Zag nog net 2de vliegtuig erin vliegen...

Duke
posted: 07-09-04 14:49  
-=VendettA=-
Member
hmmz kzag ze er beiden in vliegen
Neill Cocaine.. Born on the 5th of August
posted: 07-09-04 14:51  
Moo-K
Member
Ik was aant CSen en opeens begon iedereen te blaaten over vliegtuigen... toen ben ik maar meteen TV gaan kijken
posted: 07-09-04 15:01  
-=VendettA=-
Member

Jullie bedoelen dit toch
posted: 07-09-04 15:02  
DuKe
Member
Yep dezelfde.

Duke
posted: 07-09-04 15:15  
BOLLE REET
Member
Ik was op dat moment aan het red alert2'n. Beginnen in die channels al die mafkezen allemaal over complotten met vliegtuigen te blaten. Snapte er geen reet van, totdat ik eve later mn tv aanzette.

EDIT:
wel interessant dat ieder1 idd nog precies weet wat ie op dat moment deed
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 07-09-04 15:17edited: 07-09-2004 15:17, by BOLLE REET  
-=VendettA=-
Member
kvond het wel boeiend om te zien in principe maja is wel jmmr twaren toch mooie gebouwen
posted: 07-09-04 15:17  
DuKe
Member
quote:
-=VendettA=- Wrote:
kvond het wel boeiend om te zien in principe maja is wel jmmr twaren toch mooie gebouwen

Ook wel klote voor die duizenden mensen die er in zaten.

Duke
posted: 07-09-04 15:24  
zuck
Member
zat @ pc en hoorde iets op de tv op de achtergond en ging kijken.. etc
posted: 07-09-04 16:30  
Ventieldopje
Member
Weet het niet meer...

Volgens mij zat ik aan m'n huiswerk met de radio aan ofzo...
posted: 07-09-04 16:32  
GreyFox
System Administrator
Ik hoorde "er is een vliegtuig in het WTC gevlogen", ik moest lachen. (Dacht aan de orde van grootte van een cesna op dat moment.)
Ik dacht, hoe kun je dat gebouw nou niet zien.

Maar goed, toen ik een half uur daarna bij stack hoorde dat het twee boeings waren, toen dacht ik toch wel van wtf....
posted: 07-09-04 17:09  
Pulse
Advisor
ik was aan het fietsen naar huis toen mijn telefoon afging, een vriend van me die belde dat er iets gebeurd was in new york (waar wij beide vandaan komen), dus heel snel doorgefietst CNN aangezet en gekeken vol ongeloof...
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 07-09-04 17:35  
Forum - Public Board - tijdens 9/11 - 1  2  3  >
locked