| Forum - Public Board - Pentagon Strike; Airplane or missle - 1 2 > | ||||
|---|---|---|---|---|
|
http://pages.infinit.net/noc/pentagon.swf | |||
| posted: 06-09-04 00:48edited: 06-09-2004 09:54, by Archaon | ||||
|
Erg stoer filmpje,
heb de url tags overigens in je post toegevoegd.. |
|||
|
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
(Theodore Roosevelt) |
||||
| posted: 06-09-04 10:01 | ||||
|
mooi filmpje idd..
en t is idd raar dat er echt geen enkel bewijs van een vliegtuig is.. |
|||
| posted: 06-09-04 10:13 | ||||
|
quote: thx, was vergeten. Vind het vooral strange dat er zo 1 groot gat is in de E ring van het gebouw ofzo, kan iig nooit een airplane crach geweest zijn. |
|||
| posted: 06-09-04 11:29 | ||||
|
Heel vet filmpje... Zet je echt aan het denken... ik zat nu op school, meteen mensen mee te kijken... ik ga hem thuis zeker nog ff een keer in alle rust kijken. | |||
| posted: 06-09-04 11:51 | ||||
|
dit is wel erg veel bewijs zeg, dat ze het nog vol durven houden dat het zon boeing was | |||
|
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products. |
||||
| posted: 06-09-04 14:20 | ||||
|
ik denk dat de amerikaanse regereing t wel goed vind zo...
want waar houd je de waarheid beter verborgen dan tussen een hoop bullshit
(als ik iemand mag quoten waarvan ik naam niet weet) |
|||
| posted: 06-09-04 14:47 | ||||
|
Ja ja net ff in alle rust bekeken ik geloof het zo hoor, smerige fbi met hun achterbakse secrets spannend hoor
Edit: Maar eigenlijk kijk ik er niet eens vanop... CIA en FBI wisten ook al een jaar van tevoren van die aanslag op de twin towers, maar dat namen ze niet zo serieus nu nemen ze iig alles serieus |
|||
| posted: 06-09-04 18:03edited: 06-09-2004 18:04, by ViRaX | ||||
|
OMG dat filmpje klopt voor geen meter. Er werd niet beweerd dat er een boeing 757 maar een kleiner vliegtuig. Cessna of lear jet ofzo. | |||
| posted: 06-09-04 18:57 | ||||
|
quote: ja, en dat kan een gat maken door 4 ringen van het gebouw. |
|||
| posted: 06-09-04 22:39 | ||||
|
quote: Als er een learjet het gebouw in beukt met 350knopen, komt ie best wel diep + volle tank. En dan nog een raket heeft van airplanes maar een bereik van 200km en das moeilijk te verbergen aangezien washington nogal veel radarbereik heeft. Dan kan je denken aan cruise missiles, maar die zijn 1milj per stuk en leveren 1000 pond aan explosie kracht. |
|||
| posted: 06-09-04 23:18 | ||||
|
waar is t vuur van de kerosine? | |||
| posted: 06-09-04 23:27 | ||||
|
quote: Voor t grootste gedeelte opgebrand in de explosie waarschijnlijk, en het restant werd daarna geblust. Ik vind t filmpje leuk bedacht enzo maar een missle oid laat een heel ander gat na dan wat er in die muren zat. |
|||
| Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel | ||||
| posted: 06-09-04 23:35 | ||||
|
quote: Als je goed oplet in dat filmpje zie je ook staan dat de muur met apart materiaal gepanstert is.. Dus dan kan een klein vliegtuigje alsnog niet zover in het gebouw komen. En idd. Waar zijn alle brokstukken? Dit is wel heel verdacht. |
|||
| posted: 07-09-04 00:45 | ||||
|
kerosine explodeert niet
t brand lang en hevig, het explodeert niet |
|||
| posted: 07-09-04 08:08 | ||||
|
quote: learjet achtige vliegtuigen zijn gebouwd voor ongeveer 12 mensen gebouwd zodat ze in luxe kunnen zitten, ze zijn redelijk groot. (vergeleken met een boeing 757 niks, maar groot toch) Onderschat niet de kracht van een vliegtuig en hoe stevig ze gebouwd zijn. zonder vleugels is het net een raket. o vash, als je kerosine in een tank hebt en die tank vliegt in de fik, wedden dat het dan wel explodeert ? |
|||
| posted: 07-09-04 09:10edited: 07-09-2004 09:11, by bN | ||||
|
een tank gaat eerst lekken voordat ie in de fik vliegt schat, dan is er geen druk (op de ketel ) en brand t alleen maar |
|||
| posted: 07-09-04 09:15 | ||||
|
quote: ik weet niet hoeveel lekken bij jouw is, maar een constant straaltje pist niet zo maar 4000 lbs aan kerosine naar buiten. Die vleugel explodeert cker weten ewl en neemt een groot gedeelte van het gebouw mee. |
|||
| posted: 07-09-04 09:20 | ||||
|
Ik woon zelf op steen werpafstand van de AFnorth en tevens dicht bij de awacs basis te geilenkirchen en laat het nou net gebeuren dat daar soms fototjes verdwijnen.
Zoem maar eens lekker ver in en geniet van het landschap rondom het pentagon. |
|||
| The impossible is only the untried... | ||||
| posted: 15-09-04 08:54edited: 15-09-2004 09:40, by SHARPE | ||||
|
Je zal je auto achteraan moeten parkeren... | |||
| Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire | ||||
| posted: 15-09-04 09:33 | ||||
| Forum - Public Board - Pentagon Strike; Airplane or missle - 1 2 > | ||||
locked

net ff in alle rust bekeken
spannend hoor