Poll - Wanneer koop jij HL2?
| 1e week van de release | 36.5 % | |
| 2e week van de release | 0.0 % | |
| Als ie goedkoper wordt | 11.5 % | |
| Zo snel ik geld heb | 21.2 % | |
| Kopen? Ik? muwhaha | 30.8 % | |
| Total Votes: 52 | ||
|---|---|---|
| Forum - Half Life 2 - ALLES OVER HL2 (16-11-04) - < 1 2 3 4 5 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
met een ati coupon kost een upgrade naar zilver trouwens maar 10 dollar!
UPGRADEEEEEUUUUUUH!!!! |
|||
| posted: 19-10-04 12:11 | ||||
|
quote: Heb jij een Creditcard dan? |
|||
| posted: 19-10-04 12:22 | ||||
|
ik wel
|
|||
| onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen.. | ||||
| posted: 19-10-04 14:12 | ||||
|
ik had paar korte vraagjes.
|
|||
| posted: 20-10-04 14:30 | ||||
|
quote: css is al legaal te verkrijgen maar dan moet je hl2 via steam bestellen en kan je css downloaden en spelen. Je kan css dus (nog) niet in de winkel halen. En alles blijkt erop te wijzen dat de multiplayer van hl2 cs source zal zijn en geen hl2dm , en inderdaad dat moet via steam. gelukkig zijn er modmakers die al lang bezig zijn aan hl2dm |
|||
| posted: 20-10-04 15:56 | ||||
|
ok thnx |
|||
| posted: 20-10-04 16:09 | ||||
|
Hji komt ook alleen op DVD in europa trouwens. | |||
| posted: 20-10-04 16:12 | ||||
|
vanaf 15 nov. bij game mania |
|||
| posted: 20-10-04 23:46 | ||||
|
vandaag via steam gekocht Bronze pack.. ben dr wel tevreden over, alleen preload snelheid was niet echt lekker iets van 400kb/s. Dat kon/kan beter.
|
|||
| posted: 21-10-04 00:04 | ||||
|
vraagje: als je via steam pre-ordered, hoe werkt dat dan? wat zijn betalingsmethodes, en hoe ontvang je Half-Life 2 dan? Ik wil graag zsm CS:S en HL2 natuurlijk, maar het is mij een beetje onduidelijk hoe dit werkt | |||
| posted: 21-10-04 12:49 | ||||
|
quote: Je betaalt met Visa of Mastercard (CC dus), je kan CS:S meteen downloaden en spelen, en op 16 november komt de download van HL2 beschikbaar en waarschijnlijk kun je hem al eerder pre-loaden zodat je al op 16 november meteen kan spelen. |
|||
| posted: 21-10-04 14:13 | ||||
|
Hans,
ik heb wel een creditcard indien je die nodig hebt. |
|||
| posted: 21-10-04 16:01 | ||||
|
Ik vind het echt een k*t spel ;[ alleen de maps vind ik mooi de weapon models vind ik lelijk de poppetjes lopen alsof ze stront in hun broek hebben hangen.
En dan ook nog de piep bij de flashbang . Gr,- <3 stage |
|||
| GO GO GO! | ||||
| posted: 18-11-04 10:05 | ||||
|
Die piep bij de flashbang hóort er te zijn, het is schraal dat die er bij de oude CS niet is. In het echt ben je door een flashbang meer gedesoriënteerd door het harde geluid dan door de lichtflits.
|
|||
| Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire | ||||
| posted: 18-11-04 10:56 | ||||
|
quote: van die lichtflits krijg je koppijn en je ziet net zoals in CSS vlekken it's just anoying |
|||
| posted: 18-11-04 11:56 | ||||
|
hmm...
1uur en 45 minuten.... (.me @ 1uur en 34 minuten) het kan sneller
enne mensen heeft iemand ooit bleu shift wel eens uitgespeeld ?? |
|||
| Do u have a ProBleem, mister. | ||||
| posted: 18-11-04 12:37 | ||||
|
css krijg je gratis als je half-life koopt ook al koop je hem in de winkel
alleen moet je schijtinternet werken |
|||
Oh mijn God! Machtig boze boefjes. |
||||
| posted: 18-11-04 12:52 | ||||
|
Dit stond op tweakers.nl:
Valve brengt eigen warezversie Half-Life 2 uit Valve verspreidt een eigen warezversie van het dinsdag geïntroduceerde Half-Life 2, zo is bekendgeworden. De gebruiker Azzkiker van HL2Files.com zond een Bittorrent-link naar een warezversie van Half-Life 2 naar Valve, dat tot zijn grote verbazing antwoordde dat de ontwikkelaars deze piraatsoftware zelf verspreid hadden. Bij wijze van experiment heeft Valve Software namelijk een testwarezversie gelanceerd. Vervolgens zal gecontroleerd worden welke gamers allemaal gebruikmaken van deze illegale software, en deze gebruikers kunnen dan ook op een ban van het Steam-netwerk rekenen. Downloaders kunnen dus maar beter overwegen het spel toch te gaan kopen, aangezien zij hoogstwaarschijnlijk binnenkort uitgesloten zullen worden van Valves netwerk, aldus Azzkiker. --- sneaky bastards... maar wel slim |
|||
| posted: 18-11-04 16:28 | ||||
|
Ik geloof van dat breicht dus geen zak.
Ik licht even 2 situaties toe: Situatie 1) ze hebben het inderdaad zo gedaan. Een of andere ukkel heeft die torrentfile gevonden en mailt valve, he jongens, wisten jullie dat HL2 illegaal verspreid wordt? Als ik Valve was zou ik in dit geval zeggen: Yo! is dat even kut! Nooit toegeven dus Situatie 2) ze hebben het niet zo gedaan Een of andere ukkel heeft die torrentfile gevonden en mailt valve, he jongens, wisten jullie dat HL2 illegaal verspreid wordt? Als ik valve was zou ik in dit geval zeggen: KUUUUUUUUUUT maar niet overmijdelijk. |
|||
|
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
||||
| posted: 18-11-04 17:33 | ||||
|
quote: Ik denk dat het zo is gegaan: Situatie 3) ze hebben het niet zo gedaan Een of andere ukkel heeft die torrentfile gevonden en mailt valve, he jongens, wisten jullie dat HL2 illegaal verspreid wordt? Als ik valve was zou ik in dit geval denken: KUUUUUUUUUUT maar niet overmijdelijk. Als ik valve was zou ik in dit geval zeggen: Ja, dat hebben wij gedaan. -blabla, ban verhaal, blabla-. |
|||
| posted: 18-11-04 17:57 | ||||
| Forum - Half Life 2 - ALLES OVER HL2 (16-11-04) - < 1 2 3 4 5 > » | ||||
locked