LoginPassword

Poll - Wanneer koop jij HL2?

1e week van de release 36.5 %

2e week van de release 0.0 %

Als ie goedkoper wordt 11.5 %

Zo snel ik geld heb 21.2 %

Kopen? Ik? muwhaha 30.8 %

Total Votes: 52
Forum - Half Life 2 - ALLES OVER HL2 (16-11-04) - 1  2  3  >  »
ViRaX
Member
Er zijn hier al tig topics geweest , veel info, veel roddels en nu het spel de komende weken toch echt zijn gold status zal halen lijkt het me handig om dan maar 1 vast topic hiervoor te houden die niet de archives in verdwijnt. Ik sticky hem dus

Alle voorgaande info zal ik hier niet meer voor jullie plaatsen, zoek zelf maar lekker, maar alles wat nu nog bekend wordt, of wat je nog kwijt wilt kunnen we hier doen.

HL2 is iig een game waar het merendeel van Pandemic en haar members op wacht, de plannen zijn ook om servers te gaan hosten, omdat we deze game dus nauwlettend in de gaten houden krijgt deze zijn eigen hoofdtopic op het games board

Bij deze nog even 2 plaatjes GL HF.

posted: 05-09-04 22:57edited: 18-10-2004 22:11, by ViRaX  
SkY0ne
Member
cool!
'k heb hl1 zondag uitgespeeld en ben nu bezig met opposing force.
kwestie van het verhaal te begrijpen tegen hl².
posted: 06-09-04 17:29  
DuKe
Member
Ook afgelopen weekend maar weer eens halflife uitgespeeld om in de stemming te komen.

Helaas doet opposing force het niet. Zodra ik dat pak aan doe flikkert ie um eruit. bleh

Verder wel veel zin in Hl2. Heb ik weer eens iets anders te doen op de pc behalve werken en cs.

Duke
posted: 07-09-04 15:00  
Ronzz
Member
Dit las ik net op HL2Fallout.com:
quote:
Ok, here is something not necessarily new (its been floating in rumours for a while) but my friend's mother works at Vivendi and they recently learnt of the final PLANNED timeline for Half Life 2. So here it is but remember this is only the plan which does not mean it will match exactly and may be changed altogether depending on Valve's progress (or lack thereof) in the next few days.

(Point 5 should be taken with an even greater pinch of salt as this was only mentioned, it was not part of the memo.)

1. Valve are shooting for one more preload next week however it may be 2 depending on bug analysis which may hence lead into the week containing the 30th of september. Vivendi are prepared either way and are leaving the decision up to Valve considering the importance of the title. (hey, what's one more week!)

2. Once the product has gone GOLD it will be released on Steam ASAP (nothing to more to be done, so why not ASAP) possibly a couple of days before the planned September 30th CD RTM release depending upon how much Valve get done before Friday the 24th, I guess its there call.

3. The 30th of September release is still the date Valve hope to have released the gold version to CD Production, but if necessary it will be pulled back and will hence spill into October this also applies to Steam until the Gold version is set. I will leave you to guess how long it will be before it arrives on the shelves after the GOLD version is released to CD Production.

4. Following the recent issues with CounterStrike Source, Valve have been updating code for both games and this should be mostly implemented in the HL2 Gold release if not entirely the update should be available within a week or so via Steam.

5. At the present moment Valve & Vivendi are tinkering with the CD Key/Steam/Multiplayer/Singleplayer situation and it looks like LAN Servers can play under 1 CD Key but they are planning a cap (something like 6 - 8 players), internet is a different story. It also seems that the singleplayer can be played offline (steam running, but not online) but you will need to inform Valve via Steam once (e.g. like Microsoft Office or Windows Product Activation)

Hope this sparks some interest, if I learn more from my cool Vivendi Source I will update this post.
Enjoy!

posted: 13-09-04 18:11  
TuXeDo
Advisor
Leuk weetje: de meeste informatie lekt niet uit een organisatie maar word bewust gelekt
posted: 14-09-04 13:39  
Chunk
Advisor
El-Cheapo marketing is dat... Als je zelfs voor viral marketing geen geld hebt
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 15-09-04 09:39edited: 15-09-2004 09:40, by Chunk  
SHARPE
Member
Deze die-hard freak speelt half-life1 in 45 minuten uit

http://www.archive.org/download/HalfLife_4545/HalfLife_4545.avi

Het duurd ff voordat je hem binnen hebt maar dan heb je ook wat
The impossible is only the untried...
posted: 15-09-04 09:49edited: 17-09-2004 07:30, by SHARPE  
Ronzz
Member
quote:
Gabe Newell confirmed today on our forum, that the Half-Life 2 release candidate was handed over to Vivendi Universal 15th of September. Vivendi Universal would still have to approve this release candidate, which could take several weeks. When the release candidate(s) are approved, an gold announcement should follow.

quote:
Yes, the RC went to VU yesterday.

With this short but vital piece of information, we can only determine that Half-Life 2 is right in front of our noses.

For readers who dispute or doubt the authenticity of this post, due to recent events. The statement is true and made by Gabe Newell himself.

YAAAAAAH!
posted: 16-09-04 20:41  
elemeNt
Member
quote:
SHARPE Wrote:
Deze freak speelt half-life1 in 45 minuten uit

Downloading with 399kb per seconde (H)
posted: 17-09-04 00:07  
SkY0ne
Member
http://www.pcgameplay.com

check de cover!
posted: 18-09-04 15:29edited: 18-09-2004 15:29, by SkY0ne  
BOLLE REET
Member
quote:
SHARPE Wrote:

Heb hem ook gezien en hoewel het er wel vet uitziet is het spel zo geen reet meer aan Ook slaat hij enorme grote stukken van het spel over door zn bugabusen en zn trappetjes die hij bouwt met tripmines
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 18-09-04 15:45  
R2cool
Member
Ik doe denk ik 45 minuten over om 1 of 2 levels uit te spelen :| maar hij slaat gewoon hele levels over soms door bug abuse met die ene gun dat ie omhoog vliegt.
gaming.Pandemic Rulez
posted: 19-09-04 09:54  
Chunk
Advisor
quote:
BOLLE REET Wrote:
[..]
Heb hem ook gezien en hoewel het er wel vet uitziet is het spel zo geen reet meer aan Ook slaat hij enorme grote stukken van het spel over door zn bugabusen en zn trappetjes die hij bouwt met tripmines

Het is ook niet de bedoeling dat het spel leuk voor hem is, het is gewoon grappig om te laten zien wat er eigenlijk mogelijk is met de bugs en foutjes die in de engine en de maps zitten.
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 19-09-04 12:44  
TuXeDo
Advisor
ow dat filmpje
heb ik gezien op de b13r lan, idd niet nomaal hoe die gast speelt
posted: 22-09-04 12:32  
ViRaX
Member
Half-Life 2 verschijnt in vijf smaken op de markt

De kogel is eindelijk door de kerk, de vijf smaken van Half-Life 2 zijn eindelijk officeel bekend gemaakt. Al langere tijd was bekend dat het spel in verschillende versies op de markt ging verschijnen, halflife2.net heeft nu de details.

Wil je Half-Life 2 in de winkels kopen heb je twee keuzes. De normale versie zal het meest verkocht worden. Geperst op 6 (!!) cd's. en daarop staan HL2 eb CS:Source. Als bonus krijgt iedereen een stuk art-work, van Gordon, Alyx of G-Man. Verder kan je de Collector's Edition kopen, welke (gelukkig) op een DVD staat. Naast Half-Life 2 en CS:Source staat ook Half-Life 1: Source er op, welke dus niet bij de normale versie zit. Verder krijg je nog een Half-Life 2 T-shirt en sample van het Half-Life 2 Strategy Guide.

Kom je liever niet buiten en is zonlicht schadelijk voor je huid, dan is kopen via Steam een optie. Hierin krijg je meer keus, te verdelen in brons, zilver en goud. Met brons koop je alleen Half-Life 2 en CS:Source, eigenlijk de meest basis versie van Half-Life 2 die te koop is. Bij zilver krijg je al iets meer, je krijgt ook Day of Defeat: Source en de gehele Valve catalogus. Blijkbaar gaat ook CS:Condition Zero ook hiermee in de budgetbak.

Wil je voor het goud gaan, dan gaat de prijzenpot pas echt open. Naast Half-Life 2, Half-Life 1:Source, CS:Source en Valve's volledige Steam catalogus krijg je ook de volledige Strategy Guide voor Half-Life 2, 3 verschillende Half-Life 2 posters, een Half-Life 2 pet , Half-Life 2 kaart, Half-Life 2 stickers, de Half-Life 2 Soundtrack CD en een kans om een trip naar Valve te winnen. Hoe, en of, deze goederen ook naar Europa worden verstuurd is nog niet bekend.

Retail Boxes

Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man),

Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Steam Packages
Bronze — HL2* and CS:Source.
Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.
Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

Aan de mogelijkheden is te zien dat Valve zwaar gaat inzetten op Steam, en er alles aan gaat doen om Half-Life 2 via dit medium te verkopen. Goed nieuws is wel dat er een grote keus aan mogelijkheden is voor het spel, voor ieder wat wils. Prijzen zijn helaas nog niet bekend.

Bron: gamer.nl

P.S. HL2 is nu ook preloadbaar met steam. (toch denk ik dat het rond de kerst pas released wordt).
posted: 29-09-04 09:06edited: 29-09-2004 09:06, by ViRaX  
TuXeDo
Advisor
Wat ik me nou afvraag, gaat 1.6 er kompleet uit of wordt source gezien als een apart spel binnen bijv cb
posted: 29-09-04 10:50  
Ronzz
Member
Ben nu vrij benieuwd welke versie de "HL2 coupon"-holders krijgen..
posted: 29-09-04 16:39  
Steelface
Member
Is ie eigenlijk al ui ?
Ze zijden da ie op de 14 sept zou uit komen in USA
If you game game good !!!
posted: 29-09-04 19:05  
Ronzz
Member
Nog niet
posted: 29-09-04 19:06  
Python
System Administrator
quote:
SHARPE Wrote:

Heeft die gast wel enig sociaal leven..

Je moet echt weken zoniet maanden dit spel hebben gespeeld om dit allemaal zo pcies te weten. Ik bedoel kijk naar zon stukje met die transportbanden...ik kan niet meer volgen welke band waar naar toe gaat. Kom ook maar eens op het idee om die mines te stapellen of die wave gun te gebruiken om te bugabusen. Dit kan volgens mij alleen de zieligste persoon op deze aardkloot zijn of iemand die de game zelf mee heeft geproduceerd.
posted: 29-09-04 21:29  
Forum - Half Life 2 - ALLES OVER HL2 (16-11-04) - 1  2  3  >  »
locked