LoginPassword
Forum - Public Board - Flitspalen - <  1  2
GreyFox
System Administrator
quote:
oZ Wrote:
[..]

zeg ik

Nee, jij praat over te laat flitsen, ik heb het over -niet- flitsen.
posted: 12-09-04 16:02  
SHARPE
Member
Beste forum vrienden bekijk ook eens de positieve kant van dat berm afval,
die paaltjes zijn goud waard kheb die hele instalatie voor twee ruggen kenne verpatssen

Maar ben je die graaipalen nu echt beu, zet ze dan in de hens

Op het moment is het toch zo in, behead it

Of natuurlijk simpel, uit het lood rijden

Heb je genoeg geowned bij CS, ga dan eens z'n gatso ownen

http://members.home.nl/mailmaurice/gatso1.wmv

http://members.home.nl/mailmaurice/gatso2.wmv

voor wie geinterreseerd is geraakt in deze apparatuur om die palen flitsend vlug leeg te krijgen, kheb bouwtekening maar niks tegen de peliesie zeggen he

met dank aan flitsservice.nl
The impossible is only the untried...
posted: 15-09-04 00:35edited: 24-10-2004 08:47, by SHARPE  
SHARPE
Member
Flitspaal in Irak

The impossible is only the untried...
posted: 17-09-04 04:29  
TuXeDo
Advisor
nep 2k8
posted: 17-09-04 11:45  
bN
Rcon Supervisor
quote:
SHARPE Wrote:
Flitspaal in Irak

http://members.home.nl/mailmaurice/flitspaal-irak.jpg

hehe dat doen ze wel, met apache's de weg patrouilleren. Vooral bij de mexicaanse grens, doen ze dat 's avonds met hun nightoptics. Schijnt heel effectief te zijn. Denk alleen niet dat ze het zo doen als op die foto
posted: 17-09-04 12:22  
elemeNt
Member
In Groningen vrij rustig met de flitspalen, maar goed, hier is dan ook niet zoveel verkeer als in het zuiden.
posted: 17-09-04 14:50  
bN
Rcon Supervisor
quote:
elemeNt Wrote:
In Groningen vrij rustig met de flitspalen, maar goed, hier is dan ook niet zoveel verkeer als in het zuiden.

moet jij beter kijke, die flitspaal bij de emmabrug. die flitst altijd wel en dan hebben ze overal nog radarpostjes
posted: 17-09-04 15:31  
Pulse
Advisor
Mijn omgeving is pas druk met flitsers.. (randstad.. :()
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 17-09-04 21:22  
elemeNt
Member
quote:
bN Wrote:
[..]

moet jij beter kijke, die flitspaal bij de emmabrug. die flitst altijd wel en dan hebben ze overal nog radarpostjes

Ik vind die andere palen dom "U RIJDT TE SNEL!"

Gehehe
posted: 17-09-04 22:12edited: 17-09-2004 22:12, by elemeNt  
bN
Rcon Supervisor
quote:
elemeNt Wrote:
[..]

Ik vind die andere palen dom "U RIJDT TE SNEL!"

Gehehe

mja
posted: 17-09-04 23:53  
Castor
System Administrator
Die palen "U rijdt te snel" dat zijn nog eens fatsoenlijke dingen. Die geven de automobilist een waarschuwing, die hij duidelijk kan lezen dat hij te hard gaat.

Die stomme flitspalen hebben helemaal 0, 0 nut. Die krengen staan 9 van de 10 keer verdekt opgesteld, zodat ze je lekker kunnen flitsen als je 54 km/u rijdt (op een 50km/u weg, correcties daar gelaten). Krijg die automobilist 2 weken later een bekeuring voor te hard rijden. WAT HEEFT DAN DIE KUT FLISTPAAL BIJGEDRAGEN? Die gast rijd vrolijk de rest nog steeds te hard.

Pas als ze een bord neerzetten met daarop in koeie letters: Als je nu te hard rijd, dan flitsen we je à €60, kijk dan heeft het effect. Dan ziet elke mongool dat en gaat ie vaart minderen.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 18-09-04 00:02  
ViRaX
Member
quote:
Castor Wrote:
Die palen "U rijdt te snel" dat zijn nog eens fatsoenlijke dingen. Die geven de automobilist een waarschuwing, die hij duidelijk kan lezen dat hij te hard gaat.

Die stomme flitspalen hebben helemaal 0, 0 nut. Die krengen staan 9 van de 10 keer verdekt opgesteld, zodat ze je lekker kunnen flitsen als je 54 km/u rijdt (op een 50km/u weg, correcties daar gelaten). Krijg die automobilist 2 weken later een bekeuring voor te hard rijden. WAT HEEFT DAN DIE KUT FLISTPAAL BIJGEDRAGEN? Die gast rijd vrolijk de rest nog steeds te hard.

Pas als ze een bord neerzetten met daarop in koeie letters: Als je nu te hard rijd, dan flitsen we je à €60, kijk dan heeft het effect. Dan ziet elke mongool dat en gaat ie vaart minderen.

Als je een boete gehad hebt van 100 euro omdat je te snel rijd zul je er de volgende keer om denken. Als je 5 keer een boete van 100 euro krijgt zul je er echt wel op letten hoe hard je rijd omdat je niet nog es een boete wilt (lijkt me).

Dus op dat moment zal het niet helpen, maar als je het over een langer tijdsbestek bekijkt zul je zien dat het heus wel zijn vruchten afwerpt. (en kassa voor de pot natuurlijk).
posted: 18-09-04 10:45  
Castor
System Administrator
Maakt echt niets uit piet.

Die gasten hebben gewoon een bumper sticker: "Ik rem voor flitspalen"

posted: 18-09-04 12:05  
GreyFox
System Administrator
Met 54 wordt je bijna nooit geflitst. Die dingen krijgen altijd een standaard correctie van -5 a -6 km/h.

Ik vind het helemaal niet erg dat de staat kan plukken van chronische hardrijders hoor.
posted: 18-09-04 14:40  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Met 54 wordt je bijna nooit geflitst. Die dingen krijgen altijd een standaard correctie van -5 a -6 km/h.

Ik vind het helemaal niet erg dat de staat kan plukken van chronische hardrijders hoor.

Flitspalen flitsen vanaf 57 / 87 / 127 / 37.
Je moet namelijk minimaal 4 km te hard hebben gereden na correctie voor een boete. En de correctie is de hoogste van 3 km en 3% van je snelheid.

Dus bij 50: 3% van 50 = 1,5 dus je krijgt 3 correctie.
Dus bij 80: 3% van 80 = 2,4 dus je krijgt 3 correctie.
Dus bij 120: 3% van 120 = 3,6 dus je krijgt 3,6 correctie.
Dus bij 150: 3% van 150 = 4,5 dus je krijgt 4,5 correctie.
posted: 18-09-04 15:02  
Castor
System Administrator
quote:
Castor Wrote:
(op een 50km/u weg, correcties daar gelaten).

Lezen blijft moeilijk

posted: 18-09-04 18:19  
GreyFox
System Administrator
Je kunt wel correcties negeren, maar dan klopt je statement dus niet. Je word niet geflitst met 54.
posted: 18-09-04 23:00  
Pulse
Advisor
bah ben zelf al 3 x geflitst..

• 4 km/h te hard na correcties :(
  • 60 km/h op een 50km/h weg (oke kan gebeuren)
  • 154 km/h waar je 120km/h mag (om 0400)

ik heb een hekel aan die dingen..

onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 19-09-04 22:25  
bN
Rcon Supervisor
quote:
Pulse Wrote:
bah ben zelf al 3 x geflitst..

• 4 km/h te hard na correcties :(
  • 60 km/h op een 50km/h weg (oke kan gebeuren)
  • 154 km/h waar je 120km/h mag (om 0400)

ik heb een hekel aan die dingen..

krijg je ervan
posted: 19-09-04 22:36  
Castor
System Administrator
quote:
GreyFox Wrote:
Je kunt wel correcties negeren, maar dan klopt je statement dus niet. Je word niet geflitst met 54.

Maar je kunt wel een bekeuring krijgen waarop staat dat je 54 reed. Dat bedoelde ik te zeggen.

posted: 19-09-04 22:38  
Forum - Public Board - Flitspalen - <  1  2
locked