LoginPassword
Forum - Counter-Strike - cheats - 1  2  >
dropje & kaas
Member
he mensen,

ik maak net toch ff iets geks mee ... Ik zit in gP.01 en zeg net een vriend gedag omdat ik ff andere server wilde spelen... wil ik connecten naar een andere server staat er: Disconnected Reason: Banned for past cheating violation.... IK CHEAT NOOIT!!!!! hoe kan dit?nu kan ik niet meer csen

Ik kan nu dus niet meer csen gvd!!!! Ik probeer net op steampowered op t forum wat te posten, maar dat kan ook al niet. Dan zegt ie weer dat ik geen acces rights heb terwijl ik gewoon ingelogd ben :S spacet Valve m of wat?

WTF WORD IK GEBANNED VOOR CHEATEN ECHT!!!!? some1 help
Iemand misschien een email van Valve voor dit soort fouten ?
posted: 01-09-04 13:41edited: 01-09-2004 13:55, by dropje & kaas  
bN
Rcon Supervisor
Ben je ook gebanned op gP 1 ? heb je ook andere servers geprobeerd ?
posted: 01-09-04 14:40  
histike
Member
Krijg je dit op alle servers ?

dat sux
posted: 01-09-04 14:40  
ViRaX
Member
ALs je op de gP servers wel kunt csen, ben je gewoon door een admin van die andere server gebanned.

Als je helemaal nergens meer kunt csen heb je een vac ban en moet je ff aan je broertje vragen wat er is gebeurd, die weten dat meestal wel
posted: 01-09-04 15:32  
zuck
Member
quote:
ViRaX Wrote:
ALs je op de gP servers wel kunt csen, ben je gewoon door een admin van die andere server gebanned.

Als je helemaal nergens meer kunt csen heb je een vac ban en moet je ff aan je broertje vragen wat er is gebeurd, die weten dat meestal wel

"Disconnected Reason: Banned for past cheating violation" zegt dropje.. dat is VAC..

wordt je niet zomaar door gebanned..
posted: 01-09-04 15:42  
elemeNt
Member
quote:
zuck Wrote:
[..]

"Disconnected Reason: Banned for past cheating violation" zegt dropje.. dat is VAC..

wordt je niet zomaar door gebanned..

VAC is niet het perfecte anti-cheat machine hoor. Zelfs VAC banned vaak mensen onterecht vanwege conflicten etc.
posted: 01-09-04 15:55  
histike
Member
Wat kan je ertegen ondernemen ?

grtz
posted: 01-09-04 16:21  
Chunk
Advisor
quote:
elemeNt Wrote:
[..]
VAC is niet het perfecte anti-cheat machine hoor. Zelfs VAC banned vaak mensen onterecht vanwege conflicten etc.

Dat heb je gehoord of meegemaakt ? Mag ik een concreet voorbeeld van iemand die geband gebleven is door een 'conflict" ?
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 01-09-04 16:27  
Vash
Member
een vriend van me gister nog..

edit: eergister
posted: 01-09-04 16:55edited: 01-09-2004 16:55, by =Vash=  
briznokovic
Rconner
quote:
=Vash= Wrote:

en jij ook met 1.5 wist je nog die key heb ik nu
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 01-09-04 17:00  
Chunk
Advisor
quote:
=Vash= Wrote:

En is hij nog steeds gebanned ?
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire
posted: 01-09-04 17:25  
GreyFox
System Administrator
Vac heeft in het verleden vaker grote groepen mensen onterecht gebanned. Maar van dat soort dingen heb ik de afgelopen twee weken niks gehoord.
posted: 01-09-04 17:32  
dropje & kaas
Member
Ik heb net weer gechecked en t is nog steeds zo

Als jullie me een beetje kennen weten jullie dat ik nooit cheat en zwaar anti-cheat ben... me broertje was er niet. Ik zat in gP1 te gamen en wilde naar een poolday server en toen ik daar ging connecten werd ik gedisconnect door VAC. ondertussen ben ik cs niet eens uit geweest. dan was ik toch al bij gP1 gebanned. die heeft tzelfde VAC systeem. Dus ik neem aan dat dit een fout is en wil t wel reporten,maar waar? Op steampowered staat nergens iets van mail ofzow

Hope u can help...

P.s. Ondertussen ken ik wel op mn broers key spele maar ik vind t gewoon een naaiestreek van Valve!
posted: 01-09-04 18:00  
GreyFox
System Administrator
Weet iemand anders je login van je steam account?
posted: 01-09-04 18:03  
GreyFox
System Administrator
En nog dit:

quote:
VAC may not ban you immediately, the cheating violation may have occurred weeks earlier.
posted: 01-09-04 18:07  
dropje & kaas
Member
niemand heeft mn steam gegevens, maar dr spele wel s andere mensen op mijn computer... maar dan had ik toch wel iets gezien van cheats ofzow :S zo slim zijn die mensen niet die hier spelen. ook standaard n00bies !

maar kan t niet gewoon een fout zijn bij VAC want ik cheat echt nooit en anderen die hier spele weten echt niet hoe dat werkt... met cheats installeren enz...
posted: 01-09-04 18:39  
Python
System Administrator
Ik denk toch echt dat iemand anders met jouw inlogdata heeft gecheat in het verleden. Kan gewoon niet anders.
posted: 01-09-04 20:14  
Vash
Member
ja hij's nog steeds banned :>

ik ook met 1.5 ja :(
posted: 01-09-04 22:27  
Ronzz
Member
quote:
=Vash= Wrote:
ja hij's nog steeds banned :>

ik ook met 1.5 ja :(