| Forum - Games - Ryzom - 1 2 > |
|
|
FBT's get ready tonight... You might not sleep! Monday the 30th of August is the re-opening of the Open Beta. If you have unfortunately forgotten your password, click here and follow the instructions to get it back. If you did not join the Community yet, feel free to do it and to download the SoR Beta Client. 5 download solutions will be displayed on monday to help you to join... In the meantime, have a nice week-end and choose your civilization before entering the game...
JAAAAAAAAAAAA! NA AL DIE TIJD!!!
Als je niet weet waar ik het over heb check dit dan ff
Edit: en als je perse snel wilt weten waar we het over hebben moet je HIER klikken... (pfff zal weer moeilijk worden, kdacht dat ik het met school en werk al moeilijk kreeg maar nu komt ryzom er ook nog bij ) |
| posted: 28-08-04 16:23edited: 28-08-2004 16:35, by ViRaX |
|
|
Mja, volgende week heb ik dus geen tijd... grmbl |
|
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire |
| posted: 28-08-04 16:56 |
|
|
Hmm. ik heb die hele zooi al weggegooid. Ik ga niet weer op nieuw dat spel proberen. |
Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne |
| posted: 28-08-04 17:03 |
|
|
|
Ik heb dat bestand van 1 gig EERGISTER van mijn computer afgemieterd... Strakke actie :s. Nu moet ik er weer aan zien te komen. |
| posted: 28-08-04 17:24 |
|
|
Ach ja, kzit al 3 weken in de closed beta, maar mn i-net is te instabiel ervoor atm. Bovendien ben ik er al een beetje op uitgekeken. |
| posted: 28-08-04 21:22 |
|
|
|
Mischien wat info van de game |
|
Ron Pwn3d uber ! |
| posted: 30-08-04 00:04 |
|
|
quote: basiC! Wrote:
Mischien wat info van de game
lees virax zn post nog eens door en zoek de "verborgen" links |
|
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel |
| posted: 30-08-04 00:11edited: 30-08-2004 00:12, by BOLLE REET |
|
|
|
quote: BOLLE REET Wrote:
[..]
lees virax zn post nog eens door en zoek de "verborgen" links
Bleh ik ben blind :}
maar niet echt een game voor mij :] |
|
Ron Pwn3d uber ! |
| posted: 30-08-04 00:16edited: 30-08-2004 00:16, by basiC! |
|
|
Kheb de update gedownload. 150 bestanden van gemiddeld 5-10 MB ofzo. :s
En ik had nog een redelijke up-2-date versie. |
| posted: 30-08-04 09:29 |
|
|
|
Kheb gewoon de nieuwe gedownload van 1,1 gig incl alle updates. |
| posted: 30-08-04 15:03 |
|
|
|
Mmmm moest toch een kwartiertje patchen nog ... Je moet een nieuw char aanmaken... je kan nu wel ALLE rassen doen. Verder speel ik het niet, ik ga feesten toedelsxxx |
| posted: 30-08-04 15:19 |
|
|
Ik kon 3 weken geleden al de trykers testen hoor. |
| posted: 30-08-04 17:10 |
|
|
The Open Beta officially starts on August the 30th and closes on
September the 14th .
Die 2 weekjes.. |
| posted: 30-08-04 18:14 |
|
|
|
OMFG 2 FUCKING WEEKJES? STELLETJE LAAIERS!!!
Anyway, het ziet veeeel mooier uitgewerkt uit en loopt veel soepeler enzo, die spells zijn veel beter. Maare ze zeiden ook dat hij in juni gereleased zou worden en dat is ook niet gebeurd dus misschien duurt die beta ook wel langer |
| posted: 30-08-04 18:29 |
|
|
Tegen die tijd hebben ze de release verlengt naar eind september, aapje.
Maar goed, als ik nu weer ga spelen, dan is mn character over 2 weken weer gedelete, en daar voel ik weinig voor. |
| posted: 30-08-04 18:41 |
|
|
|
Nou ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer...
De graphics zijn beter ja... maar verder... Alles gaat slomer en is zwakker, je magic en fight enzo is zwakker en gaat veel slomer omhoog. Heb geen zin om 2 weken te doen tot ik bij level 30 ben (en eigenlijk nog steeds niet kan bommen etc), en dan mn character gedelete zien worden. |
| posted: 30-08-04 19:53edited: 30-08-2004 21:26, by ViRaX |
|
|
Twee weken is inderdaad niet de moeite waard. |
|
Doubt is not a pleasant state of mind, but certainty is absurd. - Voltaire |
| posted: 30-08-04 20:21 |
|
|
|
De kans is groot dat het langer duurt dan 2 weken.... maar het is gewoon een kutspel met een kutsysteem en mooie graphics geworden... Echt zonde, twas zooooooo verslavend door de snelheid, maar nu denken ze: mmm alles moet langzaam, dan blijven ze het lang spelen (Terwijl het gewoon demotiverend werkt). |
| posted: 05-09-04 12:14 |
|
|
Ik speel t zo nu en dan nog maar het zit nog steeds vol met bugs, t lijkt me beetje dom om het nu uit te brengen |
|
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel |
| posted: 05-09-04 12:15 |
|
|
quote: BOLLE REET Wrote:
Ik speel t zo nu en dan nog maar het zit nog steeds vol met bugs, t lijkt me beetje dom om het nu uit te brengen
Lijkt me stug dat je het spel 2 weken terug gespeeld hebt. Met de nieuwste updates loopt het al een stuk beter hoor. |
| posted: 05-09-04 12:22 |
|
| Forum - Games - Ryzom - 1 2 > |