LoginPassword
Forum - Tech Board - Internet prob
Exocet
Member
Ik zit met het volgende probleem:

Wanneer ik pc opstart, kan ik gedurende een 10 minuten op internet ( explorer ), wanneer deze periode afloopt, komt de message van "kan pagina niet weergeven".
Op msn kan ik inloggen, ik zie de mensen online staan, maar kan er niets tegen zeggen, er komt dan een message in de aard van "Could not deliver to al recipents"
Op irc kan ik niet connecten.
En vreemd genoeg kan ik wel steeds spelen op cs, kan servers refrechen, spelen etc ...
Msn blijft ook steeds aan.

Is dit dan een prob met internet explorer alleen ofzo? op Msn kan ik niets zeggen, dus denk niet dat het alleen aan die browser ligt.
Soort Virus waar ik niet van op de hoogte ben?

We hebben 4 pc's thuis, aangeloten op een hub. De andere pc's hebben er geen last van.

Ik denk dat ik binnekort eens ga meedoen aan het BKPW (Belgisch kampioenschap pc werpen( zodat ik mijn opgestapelde frustraties en woede eens kan uiten!

posted: 23-07-04 22:15  
Exocet
Member
Wat ik nu wel heb opgemerk, is dat wanneer ik dus explorer start direct wanneer windows opgestart is, dat ik in dat geopende venster kan verderwerken, ook wanneer ik een link open in een ander venster. Dit kan ik voor onbepaalde tijd.

Maar wanneer ik een gewone lege pagina na een 10 minuten na het opstarten van windows wil openen gaat het niet.
Ik kan dus wel in die eene browser verderwerken.

Edit: Ik heb ad-aware en s&d er al doorghaald, maar prob blijft same
posted: 23-07-04 22:15edited: 23-07-2004 22:16, by Exocet  
Septical
Member
Hmmm.. Vaag dat je in de eerste 10 minuten dan niets kunt zeggen op MSN aangezien MSN Messenger verbonden is met MS Internet Explorer.

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan je internet verbinding of een fout in Windows. Heb je al bij de hulp sectie van Microsoft.nl gekeken?
posted: 23-07-04 22:18  
GreyFox
System Administrator
MSN is niet verbonden aan IE hoor...
posted: 23-07-04 22:35  
require
Member
quote:
GreyFox Wrote:
MSN is niet verbonden aan IE hoor...

Jawel...MSN neem proxy-instellingen e.d. over van IE...
Een mooie 3d tv aanbieding? Zoek en vind een samsung 3d tv.
posted: 24-07-04 02:12  
ViRaX
Member
Lees dit topic nu pas, viel me niet op door die gele blokjes... Maar anyway: ik ben 99% zeker dat dit iets met je tcp/ip zooi te maken heeft.

Even trashen (start, uitvoeren, cmd, en dan dit intypen: netsh int ip reset log.txt (let op reset alles met je netwerkinstellingen dus ook je ip adres als je in en netwerk zit). En als je dat te eng vind helpt format c natuurlijk nog altijd

posted: 27-07-04 11:48  
Castor
System Administrator
Ik zou meedoen aan BKPW.

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 27-07-04 12:06  
ViRaX
Member
bkpw ?
posted: 27-07-04 12:07  
TuXeDo
Advisor
BKPW (Belgisch kampioenschap pc werpen)
posted: 27-07-04 13:00  
GreyFox
System Administrator
quote:
require Wrote:
...

Jawel...MSN neem proxy-instellingen e.d. over van IE...

Dat zijn settings die je set bij 'internet-options'. IE gebruikt wel internet-options, maar ze zijn niet van IE. Je kunt die settings namemlijk ook via je control panel benaderen.
posted: 27-07-04 15:42  
Forum - Tech Board - Internet prob
locked