LoginPassword
Forum - Games - Doom 3 - 1  2  3  >  »
ViRaX
Member
5 augustus wordt hij dan toch gereleased , een weekje later zou hij over de hele wereld verkrijgbaar moeten zijn , het verhaal van d00m 3 laat ik maar achterwege, ik paas alleen wat screenies:

En anders is er altijd nog: http://www.doom3.com
posted: 15-07-04 19:10  
Lionh2
Community Moderator
OMFG w00t!
posted: 15-07-04 19:18  
Vash
Member
draait niet hier :(

maar ik denk persoonlijk dat HL2 doom zn ass gaat kicken
qua gameplay en graphics

doom3 heeft alleen schaduwen. nix meer
posted: 15-07-04 19:20  
BOLLE REET
Member
Ik denk dat voor dit spel de portemonee weer eens open gaat. Helaas heb ik gehoord (geruchten?) dat de mplayer erg beperkt is en dat het met maximaal 4 mensen kan. Heeft iemand hier wat over gehoord?
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 15-07-04 19:33  
Castor
System Administrator
Zoals vroegah!!

Study everything, you'll find something you can use - Jason Bourne
posted: 15-07-04 19:35  
Vash
Member
quake 4 = MP
posted: 15-07-04 19:37  
Pulse
Advisor
quote:
BOLLE REET Wrote:
Ik denk dat voor dit spel de portemonee weer eens open gaat. Helaas heb ik gehoord (geruchten?) dat de mplayer erg beperkt is en dat het met maximaal 4 mensen kan. Heeft iemand hier wat over gehoord?

Dat klopt. Hebben ze gedaan om de spanning te verhogen en omdat het teveel resources zou trekken xD

Ik denk dat Doom III een heel ander publiek aantrekt dan HL2... de echte oldskool gamers die Doom van het eerste uur al hebben gespeeld krijgen eindelijk weer iets van hun goden om trots op te zijn (helaas zonder John Romero, maar die heeft het voor zich zelf verneukt met het leaven van Id en het debakel omtrent Diakatana)
Ik kijk echt uit naar wat "the Engine" (voor de insiders ) dit keer er zonder "Surgeon" er vanaf heeft gebracht. Of het nog wel te spelen is ipv alleen maar grafische kracht.. tijd om weer wat imps te knallen!

onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 15-07-04 19:39  
Lionh2
Community Moderator
Ik heb er echt superveel zin in.

Doom en Doom 2 eunden de pan uit man!
posted: 15-07-04 20:01  
RapidFire
Member
*kwijl*

ik heb doom3 niet echt van up close gevolgd, maar nu begint m'n bloed toch wel te koken. Half-Life 2 mag dan een prachtverhaal en weet ik veel wat niet meer hebben, en doom3 is een 'simpele' shooter, ik denk niet dat er 1 game is die het Doom gevoel kan evenaren of zelfs overtreffen. Live the horror... iemand postte dat Doom 3 alleen schaduwen heeft... hmmm het goede aan doom is de verschrikking... die sfeer wordt voor zo'n groot deel door graphics bepaald dat dat gewoon een heel belangrijk punt is. Zolang het met die sfeer maar goed zit, heeft Doom simpelweg geen vernieuwingen nodig. Dan is het al een geweldige belevenis op zich...

Frank je hebt toch meer invloed gehad met je Doom dan ik dacht ik word nu toch echt enthousiast... damn wat een monsters!
posted: 15-07-04 22:29  
Pulse
Advisor
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
Ik heb er echt superveel zin in.

Doom en Doom 2 eunden de pan uit man!

quote:
RapidFire Wrote:
*kwijl*

ik heb doom3 niet echt van up close gevolgd, maar nu begint m'n bloed toch wel te koken. Half-Life 2 mag dan een prachtverhaal en weet ik veel wat niet meer hebben, en doom3 is een 'simpele' shooter, ik denk niet dat er 1 game is die het Doom gevoel kan evenaren of zelfs overtreffen. Live the horror... iemand postte dat Doom 3 alleen schaduwen heeft... hmmm het goede aan doom is de verschrikking... die sfeer wordt voor zo'n groot deel door graphics bepaald dat dat gewoon een heel belangrijk punt is. Zolang het met die sfeer maar goed zit, heeft Doom simpelweg geen vernieuwingen nodig. Dan is het al een geweldige belevenis op zich...

Frank je hebt toch meer invloed gehad met je Doom dan ik dacht ik word nu toch echt enthousiast... damn wat een monsters!

^^ deze mensen begrijpen het...
het ware Doom gevoel terug!
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 15-07-04 22:37  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Pulse Wrote:
...

^^ deze mensen begrijpen het...
het ware Doom gevoel terug!

OMG hoe ik toen achter de computer zat jongen. Ik schrok ffs van elke imp, terwijl het echt nergens over gaat eigenlijk

Weet iemand een download locatie voor doom en doom 2?
posted: 15-07-04 22:42  
RapidFire
Member
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
...

OMG hoe ik toen achter de computer zat jongen. Ik schrok ffs van elke imp, terwijl het echt nergens over gaat eigenlijk

Weet iemand een download locatie voor doom en doom 2?

die liggen hier thuis toch wel ergens?
posted: 15-07-04 22:43  
Lionh2
Community Moderator
quote:
RapidFire Wrote:
...

die liggen hier thuis toch wel ergens?

Dat zijn demo's vlgs mij.
posted: 15-07-04 22:48  
Stoeipoes
Member
Afgelopen weekend heb ik doom1 en doom2 met een uitbreiding voor een van de 2 voor 19,90 euro in de winkel gezien En ja ik heb 4x in mijn ogen moeten wrijven om te kijken of dat klopte
What the faq?
posted: 15-07-04 22:54  
BOLLE REET
Member
Ik heb doom gespeeld toen ik 12 was ofzo, maar ik kan me niet herrineren dat dat eng was ofzo......
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 15-07-04 22:55edited: 15-07-2004 22:56, by BOLLE REET  
RapidFire
Member
omg afzetters

dat is bijna 50 gulden gvd! Ja normaal reken ik niet om, maar hier moet je ff checken: wat 10 jaar geleden 10 gulden kostte, kost nu 5x zoveel? Doom is nog eens een investering... had ik dat maar geweten... :(
posted: 15-07-04 22:56  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Stoeipoes Wrote:
Afgelopen weekend heb ik doom1 en doom2 met een uitbreiding voor een van de 2 voor 19,90 euro in de winkel gezien En ja ik heb 4x in mijn ogen moeten wrijven om te kijken of dat klopte

OMFG!
posted: 16-07-04 08:24  
ProB
Rconner
denk toch dat je bij doom sneller schrikt dan bij HL2
Als je die site bezoekt krijg ik et al benauwd

en vroeger als klein kind kreeg ik al nachtmerries van doom
Die goeie oude tijd
Do u have a ProBleem, mister.
posted: 16-07-04 15:47  
RapidFire
Member
die trailer op de website is ook echt vet...
posted: 16-07-04 16:13  
Stoeipoes
Member
Ik heb hem al gekocht via e-bay, hopelijk krijg ik hem snel:

What the faq?
posted: 16-07-04 19:59  
Forum - Games - Doom 3 - 1  2  3  >  »
locked