LoginPassword
Forum - Games - Warcraft 3 Frozen Throne ONLINE - <  1  2  3  4  >
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Kijk, als je ff naar de plee moet, na een half uur gamen (als het potje zo lang duurt), dan kan ik er me wat bij voorstellen. Of als de foon gaat, maar je moet niet zomaar pauzeren, en al zeker niet langer dan 3 minuten, want dan heb je bij mij ook gewoon pech.

Ja ok agreed. Als hij niks zegt, dan heeft hij pech.
posted: 16-07-04 08:23  
CleaveR
Member
het schijnt een cool spel te zijn, je kan ook warz spelen, en dat is wel cool..miss dat ik het ook ga kopen/downloaden
posted: 17-07-04 18:55  
BOLLE REET
Member
als je t download kan je t niet over internet spelen Mijn clan kwam t vorige seizoen tot de kwart finale van de clanbase cup
Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel
posted: 17-07-04 19:44edited: 17-07-2004 19:46, by BOLLE REET  
ZetaStylez
Member
Voor de sloebers *cleaver* is er nog altijd Battle.Lan
posted: 17-07-04 22:09  
Lionh2
Community Moderator
Ben weer begonnen het te spelen.

Piet, pm me als je zin hebt in een oefenpotje.
posted: 17-07-04 22:43  
ViRaX
Member
JAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB GEWONNEN!!! Ik heb mn eerste potje gewoon op een eerlijke manier gewonnen die gast ging niet afk etc, heeft meer potjes dan mij gespeeld, was al level 7, maar ik won het gewoon , hij was niet echt goed ofzo, maar dit keer geen excuses van afker ik won gewoon en dit was de eerste uit een heeeeeeeeeeeeele lange rij
posted: 19-07-04 16:42  
RapidFire
Member
gratuliere... koekje?
posted: 19-07-04 17:23  
Lionh2
Community Moderator
quote:
ViRaX Wrote:
JAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB GEWONNEN!!! Ik heb mn eerste potje gewoon op een eerlijke manier gewonnen die gast ging niet afk etc, heeft meer potjes dan mij gespeeld, was al level 7, maar ik won het gewoon , hij was niet echt goed ofzo, maar dit keer geen excuses van afker ik won gewoon en dit was de eerste uit een heeeeeeeeeeeeele lange rij

w00t nice mate!
posted: 19-07-04 19:21  
Lionh2
Community Moderator
Dat was tof Pietje. Leuk 2 potjes tegen je gespeeld!
posted: 20-07-04 21:31  
ViRaX
Member
Dik ge0wnt dus
posted: 20-07-04 21:32  
Lionh2
Community Moderator
Dat viel ook wel mee, 2e potje was spannend.
posted: 20-07-04 21:41  
BOLLE REET
Member
2e potje had piet moeten winnen....als ie zn wormen niet in je towers ge-kamikazied had
posted: 20-07-04 22:43  
ViRaX
Member
Tsja ik deed dom... Want ik had frost attack, dus ik dacht, ik bevries die torens eerst en dan destroy ik ze... maar ja toen ik die ene bevroren had was die ander weer ontdooit dus niet zo slim gewoon een gebrek aan ervaring
posted: 21-07-04 09:15  
BOLLE REET
Member
Gewoon nog een beetje blijven oefenen dan komt t vanzelf goed
posted: 21-07-04 10:08  
Lionh2
Community Moderator
Toch denk ik dat hij niet had gewonnen. Ik had alweer een nieuw aanvalsteam in m'n base en kon zo z'n base inlopen.

Maar goed, who cares
posted: 21-07-04 11:21  
ViRaX
Member
Ik wil wel een keer samen met jou tegen bolle reet. Volgens mij maken we nog wel een kansje.
posted: 21-07-04 11:27  
BOLLE REET
Member
Vast wel want een 2x zo groot leger killen blijft erg lastig, maar ik wil t best een x proberen
posted: 21-07-04 12:58  
Lionh2
Community Moderator
Gaan we doen dan.

Gisteravond 2 potjes gespeeld:

1on1 dik verloren, die gast was ook een veel hogere rank (ik dacht dat battle net dat automatisch regelde?) en had echt veel ervaring.
Maar hij vond dat ik goed speelde, zeker voor mijn ervaring en dus zit ik nu in z'n clan.
Gelijk een 4on4 gedaan met die clan en dik gewonnen, dus het was erg leuk gisteravond (en laat overigens)!

WC3 FT eunt de pot!

Bolle, vanavond 2 on 1 m8!
posted: 22-07-04 12:44  
WarFrog
Member
naja dat "mof-die-nog-nix-gewonnen-heeft" zijn vaak stats hoeren die nieuwe accounts maken waar zo een zo hoog mogelijke streak proberen te halen.

Ik speel HEEL soms nog TFT maareh ik vind et alleen leuk om een beetje met maten (ja maten, niet mate) te spelen. Speel meer PoE en CS

btw Tom ben je hun aant inmaken? hijs de HeatoN van TFT nah maar wel hoog level. Hoogste wat ik ooit gehaald heb is 8 en kan alleen samen met Vin van em winnen
posted: 22-07-04 16:59edited: 22-07-2004 17:00, by WarFrog  
ViRaX
Member
edit:
oeps verkeerde topic :s
posted: 27-08-04 18:17edited: 27-08-2004 22:01, by ViRaX  
Forum - Games - Warcraft 3 Frozen Throne ONLINE - <  1  2  3  4  >
locked