| Forum - Games - Warcraft 3 Frozen Throne ONLINE - 1 2 3 > » | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Spelen nog meer mensen dit spel online?
Ik weet iig van de mensen die hier aangemeld zijn: GreyFox Bollereet Zetastylez And moi (maar ik zuig uberhard). En daarom dacht ik, in dit topic kunnen julilie mooi zeggen of jullie dit spel ook spelen, welk ras je het liefst bent, ff een linkje naar je battlenet zooi zodat ik kan zien hoe hard je eunt, en kunnen we natuurlijk ff een afspraak maken voor een leuk potje want ik heb HEEEEEEL VEEL OEFENING nodig
Volgende week een LAN dus ik wil de keet daar ff keihard ownen
Ik hoor het wel xxxjes |
|||
| posted: 11-07-04 23:29 | ||||
|
Mja het lijkt me wel vet als iedereen een keer tijd heeft om een grote FFA te houden met alle mensen die het hier spelen. Of gewoon lekker 4v4 at en dan andere bashen.
Ikzelf heb al een aantal keer met zeta at gedaan, en vanavond een paar keer met vos . Maar met meer mensen lijkt me wel leuker, dus we moeten idd een keer met zn allen tegelijk online komen. |
|||
| Al is de tasjedief nog zo snel, de bumper achterhaalt hem wel | ||||
| posted: 11-07-04 23:59 | ||||
|
We moeten wel nog ff oefenen op onze AT strat, (lees: we moeten een strat bedenken.) 1 uit 4 is niet bijster goed. |
|||
| posted: 12-07-04 09:13 | ||||
|
En welk ras spelen jullie altijd dan? En welke hero vinden jullie het beste (voor elk ras). Vertel me ook even waarom, want ze zullen toch niet 1 goede hero hebben per ras en 3 slechte, iedere hero zal wel zijn plus en minpunten hebben, maar welke vinden jullie goed en waarom? (graag voor elk ras even de beste hero noemen en waarom) |
|||
| posted: 12-07-04 12:40 | ||||
|
Orc: Far Seer: heeft de spell spirit wolfs, wat 2 erg snelle wolfjes summoned, altijd handig wat extra opofferzooi
Human: Archmage: Heeft Waterelemental, vooral in early game handig voor human omdat ze aan het begin een beetje zwak zijn Undead: Deathknight, kan met deathcoil je eigen units healen, en kan dmg doen tegen andere units/heroes (als het geen undead is) Night elf: Maakt niet uit, alleen in de meeste gevallen zou ik geen Priestess of the moon nemen. De andere heroes zijn allemaal wel goed, in de juiste situaties, maar over het algemeen vind ik zelf de warden het beste. |
|||
| posted: 12-07-04 13:02 | ||||
|
Ik heb het spel gezien, maar niet echt iets voor mij denk ik... | |||
| posted: 12-07-04 16:02 | ||||
|
Priestess of the moon ownt als ze die aanval kan dat er allemaal meteorieten (of sterren) uit de lucht op vijanden vallen. Gewoon midden in vijandelijk gebied zetten, 5 healers eromheen en baf hele tegenstander dood. | |||
| posted: 12-07-04 22:50 | ||||
|
Probleem is dat de PotM aan het begin (van level 1 tot 5) erg zwak is, een goeie hero killer kan dat mens zo omleggen. | |||
| posted: 12-07-04 23:56 | ||||
|
Kheb iig vanavond weer 2x van de computer op easy verloren... Rukzooi | |||
| posted: 13-07-04 00:08 | ||||
|
quote: Loel dan ben ik dus ook wel beter dan jij, want ik speelde altijd op hoogste niveau tegen de computer. |
|||
| posted: 13-07-04 07:30 | ||||
|
Mja de computer is ook alleen een goede oefening om het spel tegen te leren. de computer is gewoon te voorspelbaar. Ik denk dat ik makkelijk in mn eentje van 3 extreme computers kan winnen. | |||
| posted: 13-07-04 09:39edited: 13-07-2004 09:40, by BOLLE REET | ||||
|
Mag je een keer doen, dan ga ik meekijken... | |||
| posted: 13-07-04 11:19 | ||||
|
Ok het mag duidelijk zijn dat ik mn woorden terug moet nemen. In een patch een tijdje geleden heeft blizzard de AI van de computers enorm omhoog geschroefd en ze dubble income gegeven, dus insane comps zijn nu wel wat moeilijker geworden.
Helaas is t nog steeds niet goed als oefening omdat menselijke tegenstanders slimmer spelen, en hele andere tactics gebruiken. |
|||
| posted: 13-07-04 14:24 | ||||
|
Dat 2x income nekt je echt wel. Bijzonder flauw dat ze dat erin gezet hebben overigens. Hoe verbetert de gemiddelde game zn AI, gewoon, geef ze 2x zoveel units. | |||
| posted: 13-07-04 14:27 | ||||
|
quote: Nou ja, 2x zoveel units kan niet bij WC natuurlijk, maar ze kunnen wel veel sneller goeie units maken. Maar da's gewoon een kwestie van tactisch bouwen in het begin. Later hebben ze weinig meer aan double income (want je hebt zelf ook altijd geld en wood over). |
|||
| posted: 13-07-04 19:15 | ||||
|
Kheb mn eerste potje verloren |
|||
| posted: 13-07-04 20:46 | ||||
|
quote: 2x zoveel units kan wel, zeker de eerste 10 minuten. En als je echt geld en wood over hebt, dan speel je niet echt geweldig hoor. Meer dan 1000 gold over = een dooddoener online. |
|||
| posted: 13-07-04 21:23 | ||||
|
3 potjes gespeeld, 3x verloren, zelfs tegen een mof die ook nog nooit gewonnen had... Pfff, in sommige dingen ben je gewoon niet goed en wordt je gewoon niet goed, en ik denk dat dit 1 van die dingen is kheb geen tactisch inzicht enzo, en het gaat allemaal zo langzaam bij mij (al die handelingen). Dus ben blij dat ik dat spel niet gekocht heb. |
|||
| posted: 13-07-04 22:12 | ||||
|
Tja, bij warcraft kun je nou eenmaal of winnen, of verliezen. Er bestaat niet zoiets als 2 of 3 frags maken, en dan doodgaan, zoals bij CS. Bij CS stond je je eerste potje ook niet meteen bovenaan de score-lijst. Gewoon geduld hebben, oefenen, het gaat vanzelf wel sneller.
Ik heb dan wel eerst de complete campaign uitgespeeld voordat ik online ging, en heb al wat ervaring met andere RTS'en, maar dan nog, ik verloor ook mn eerste 2 games online. En na 10 games had ik er 8 verloren ofzo. Zoals ik al zei, als je wilt oefenen, of tegen de computer (als je wilt trainen op snel je troepen onder controle krijgen, en snel bouwen), en anders random team, 2v2. Verder speel je nu als undead een redelijk geavanceerde strat. DK + crypt fiends moet je goed micro'en (alle units onder controle houden), om goed te spelen. |
|||
| posted: 13-07-04 22:21 | ||||
|
Mja, die deathknight loopt altijd op voor... Echt irritant, dus ik moet eerst mn friends selecteren, en dan pas mn deathknight, maar dat zijn allemaal weer teveel handelingen.
Ik denk dat de lich beter is voor mij, want dan kan ik van een afstandje, alhoewel ik natuurlijk gewoon met 2 heros moet. Ik heb nog geen 1x iemand gehealed met lich of deathknight, kweet niet eens hoe het moet. Verder kan ik gewoon nog niet alles in de gaten houden, als jij zo'n puntje op de map oplicht waar ik heenmoet heb ik dat in eerste instantie nog niet eens door. Verder nog zoiets: ik wil mn hero trainen, maar er gaan altjid wel wat friends dood... En dan is mn leger weer te klein tegen die andere tegenstander, en als je dat nadeel eenmaal hebt is het gewoon erg ruk. Stel dat ik mn hero pas ga trainen als ik genoeg friends heb, dan is mn hero straks level 2 en die van mn tegenstander al level 5... dus hoe ze het doen?!?!?! Nog iets wat ruk gaat bij mij: Ik scroll door mn scherm door mn muis gewoon naar boven over onder te doen, en ik druk niet op de map... Dit geeft echt ontzettend veel vertraging, maar ik kan het me nog niet aanleren. Dus als mn hero bijna dood is en ik wil naar mn basis terug, ben ik door het scrollen te laat, en is mn hero dood als ik eindelijk bij mn basis aankom
Edit: En mn geld gaat ook zo langzaam... Hoe het kan weet ik echt niet, maar ja als mn tegenstander met 20 friends komt vind ik het echt knap want ik kan dat nog niet eens kopen!!!! (en zn hero is dan ook al level 5), gare shit). |
|||
| posted: 14-07-04 09:32edited: 14-07-2004 09:33, by ViRaX | ||||
| Forum - Games - Warcraft 3 Frozen Throne ONLINE - 1 2 3 > » | ||||
locked

. Maar met meer mensen lijkt me wel leuker, dus we moeten idd een keer met zn allen tegelijk online komen. 
en waarom)