LoginPassword
Forum - Public Board - Q-Base - <  1  2
Ronzz
Member
Jammer dat het niet live @ ID&T Radio is..
posted: 18-09-04 22:17  
Ventieldopje
Member
Nu is het wel live @ ID-T tot 5.00 morgenochtend.

Ik kon helaas niet, een aantal vrienden van me zijn er wel heen, dus ik ben benieuwd naar de verhalen
posted: 18-09-04 22:29  
ViRaX
Member
Oke het was dus ff MEGAVET, alleen de bereikbaarheid was wel ZOOO KUT!

20:00 weg, 23:00 konden we het licht zien, 00:30 stonden we daadwerkelijk binnen vanwege de uberfiles... Slecht geregeld.

Volgend jaar neem ik dus mooi het vliegtuig want het was ZO'N VET FEEST dat ik er wel een vip vliegticket voor over heb... Vetter dan defqon

En het was ook uberdruk in bijvoorbeeld de hardstyle zaal van nederland omdat al dat breezervolk (je het is echt 1 grote commerciele zooi aan het worden), daarheen gaat.... Gelukkig waren de normale minder populaire zaaltjes (uk house en zaal van italie + zwitserland) dus ff een stukkie leger dus heb me daar supergoed vermaakt op dj's die je niet standaard op ieder feest tegen komt

En het hoosde, maar de temperatuur was zo lekker dat het verder niet koud aanvoelde kheb een topfeest gehad
posted: 19-09-04 13:05  
ViRaX
Member
HIERRRRRRRRRR een indicatie van wat jullie gemist hebben, en ik zou jullie zeker aanraden dit filmpje te checken want er zitten een hoop geile mokkels in
posted: 24-09-04 17:47  
ViRaX
Member
Waarom reageerd er niemand :/ geile wijven... joehoe?
posted: 27-09-04 18:13  
Pulse
Advisor
allemaal homo's hier
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 27-09-04 21:31  
Vash
Member
quote:
ViRaX Wrote:
HIERRRRRRRRRR een indicatie van wat jullie gemist hebben, en ik zou jullie zeker aanraden dit filmpje te checken want er zitten een hoop geile mokkels in

*firefox loopt vast...
3,2,1....crash Kraggzzzrr..*
posted: 27-09-04 21:33  
Ventieldopje
Member
Mja wel gekeken, wel aardig, maar ik had er meer van verwacht...
Baal natuurlijk wel dat ik het heb moeten missen.
posted: 27-09-04 23:46  
-=VendettA=-
Member
`Had dan ook gewoon een kaartje voor MasterS of HardcorE Gekocht
Neill Cocaine.. Born on the 5th of August
posted: 28-09-04 11:26  
ViRaX
Member
quote:
-=VendettA=- Wrote:
`Had dan ook gewoon een kaartje voor MasterS of HardcorE Gekocht

Als je masters of hardcore tof vond was het zeker je eerste feest? Waren heel veel vrienden heen, en het was het meest trieste feest van het jaar, zacht geluid etc...
posted: 28-09-04 11:30  
-=VendettA=-
Member
Eum mijn eerste feest tja..
Het geluid was niet zacht vooral vooraan niet maja veel mensen denken er niet bij na dat het in Thialf was..(een groot stadion) Art of Dance heeft zijn /haar best gedaan, als zeg ik het zelf.
posted: 28-09-04 14:46  
ViRaX
Member
quote:
-=VendettA=- Wrote:
Eum mijn eerste feest tja..
Het geluid was niet zacht vooral vooraan niet maja veel mensen denken er niet bij na dat het in Thialf was..(een groot stadion) Art of Dance heeft zijn /haar best gedaan, als zeg ik het zelf.

Het is je eerste feest? Misschien vind je het geluid niet zacht, maar moet je voor de gein maar een keer naar de HMH gaan, DAN weet je pas wat hard is, en zul je ook wel toegeven dat het toch wel wat zacht was

Voorbeeld hmh: Khad me geschoren maar het geluid stond ZO hard dat ik die paar haartjes die er nog zaten gewoon voelde trillen, je kon schreeuwen totdat je een ons woog maar je kon elkaar toch niet verstaan, en in bed heb je gewoon een dikke piep in je oren... DAS pas hard, en heb ik alleen nog maar in de HMH meegemaakt... Op andere locaties ligt het er een beetje tussen, en thialf is gewoon zacht
posted: 28-09-04 15:05  
TuXeDo
Advisor
Een maat van me die gaat vaak naar "underground" feesten en heeft speciale oordoppen aangeschaft om zijn oren te beschermen
posted: 28-09-04 15:32  
-=VendettA=-
Member
ter informatie op feesten kun je oordoppen kopen dus tis zowieso wel allemaal hard alleen ligt aan de persoon die het moet horen denk ik
posted: 28-09-04 18:22  
Pulse
Advisor
lekker een avondje je oren naar de tering helpen
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 28-09-04 22:29  
-=VendettA=-
Member
je vat um
posted: 28-09-04 22:54  
ViRaX
Member
quote:
Pulse Wrote:
lekker een avondje je oren naar de tering helpen

Wat is er niet slecht voor je tegenwoordig.
posted: 28-09-04 23:26  
Lionh2
Community Moderator
Ik heb altijd oordoppen in bij concerten.
posted: 29-09-04 07:06  
Forum - Public Board - Q-Base - <  1  2
locked