LoginPassword
Forum - News Board - Geslaagd! - <  1  2  3  4  >
RapidFire
Member
quote:
GreyFox Wrote:
En dan krijg je dus mensen die niet weten dat een afgeleide een richtingscoefficient is, en een tweede afgeleide de mate van richtingsverandering (kom ff niet op het goeie woord). En een integraal de oppervlakte onder een lijnstuk cq kromme uitrekent, en de integraal naar x en y van een 3-dimensionale vergelijking het oppervlak van een krommend vlak uitrekent, etc, etc...

Hier ligt inderdaad het probleem. Alleen bij Wiskunde B op VWO (de rest ken ik niet) moeten we ook nog wel algebraich afgeleiden maken, en leren wat je met een 1e en 2e afgeleide kan. Dit valt dus nog reuze mee . Ook voor bijv. kansrekenen krijgen we formules, praktijksituaties, e.d.

ik denk dat alle 'belangrijke' dingen die we met de GR leren doen maar ook anders kunnen, eveneens op de andere manier geleerd worden. Imo is de GR zo'n bedreiging dus niet
posted: 11-06-04 18:36  
GreyFox
System Administrator
Misschien valt et op het VWO mee, ik heb een paar keer wat Havisten geholpen, en daar werd je echt gek van, konden helemaal niet verder redeneren dan de toetsen van hun GR.
posted: 11-06-04 20:47  
Maximillian
Member
Ik weet nog niet of ik geslaagd ben. Ik krijg het pas donderdag te horen. Dikke bs van jullie kan dik niet xD
tsjah...
posted: 12-06-04 06:54  
Python
System Administrator
quote:
Maximillian Wrote:
Ik weet nog niet of ik geslaagd ben. Ik krijg het pas donderdag te horen. Dikke bs van jullie kan dik niet xD

Als je zelf op een kladblaadje je antwoorden grofweg hebt gezet dan kun je het grootste gedeelte alvast nakijken op internet. Als je dan genoeg punten hebt om het vak voldoende af te sluiten dan weet je dus wel dat je dat vak hebt gehaald. Het kan dus wel...Ik wist vorig jaar de voorlaatste dag van de examens al dat geslaagd was (zelfs als ik 1-en zou halen).
posted: 12-06-04 18:57  
GreyFox
System Administrator
Ik wist voor mn examens al dat ik ging slagen.
posted: 12-06-04 18:58  
Python
System Administrator
quote:
GreyFox Wrote:
Ik wist voor mn examens al dat ik ging slagen.

Maarjah jij was ook een levende legende bij ons op school
posted: 12-06-04 20:53  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Python Wrote:
...

Maarjah jij was ook een levende legende bij ons op school

Ik wist dat ook en wel meer mensen denk ik hoor lieverd.

-x-

[EDIT]

Maar idd hoort Grey wel tot de wat slimmeren in NL.

[/EDIT]
posted: 12-06-04 21:26edited: 12-06-2004 21:27, by [GFF]-Lionh2-  
GreyFox
System Administrator
Mja, levende legende wil ik niet zeggen, maar ik behoor wel tot de besten van die school ooit.
posted: 12-06-04 21:53  
Python
System Administrator
quote:
GreyFox Wrote:
Mja, levende legende wil ik niet zeggen, maar ik behoor wel tot de besten van die school ooit.

Nou das moeilijk met die sukkels daar...
Maar 1 jongen die bij mij in de klas heeft gezeten die heeft het nog net iets beter dan jou gedaan geloof ik. Die had van voor zun examen sk een 10 en een 8.5 gemiddeld op zijn eindlijst. Bovendien was hij diabetes patient is heeft in de 4e maar een half jaarschool gevolgd vanwege een hersenvliesontsteking. Die gast had btw wel geen social life...:rol
posted: 12-06-04 22:34  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Python Wrote:
...

Nou das moeilijk met die sukkels daar...
Maar 1 jongen die bij mij in de klas heeft gezeten die heeft het nog net iets beter dan jou gedaan geloof ik. Die had van voor zun examen sk een 10 en een 8.5 gemiddeld op zijn eindlijst. Bovendien was hij diabetes patient is heeft in de 4e maar een half jaarschool gevolgd vanwege een hersenvliesontsteking. Die gast had btw wel geen social life...:rol

Ik had een 8,6 gemiddeld op m'n eindlijst.
4 x 9 en 3 x 8 = 60 / 7 = 8,57 = 8,6

-x-
posted: 12-06-04 23:15  
GreyFox
System Administrator
Tja, ik had die punten, terwijl ik geen zak uitvoerde. Daar ben ik dan weer trots op. Het is nooit mn bedoeling geweest mn best te doen. Als ik echt mn best zou doen zou ik vast beter gescoord hebben.

Mja, wat heb je nu eigenlijk geleerd op de Middelbare school, achteraf gezien? Net niks eigenlijk. Maar daar kom je over een jaar of 2 wel achter, Python. Als je een tijdje gestudeerd hebt.
posted: 12-06-04 23:23  
Python
System Administrator
quote:
GreyFox Wrote:

Mja, wat heb je nu eigenlijk geleerd op de Middelbare school, achteraf gezien? Net niks eigenlijk. Maar daar kom je over een jaar of 2 wel achter, Python. Als je een tijdje gestudeerd hebt.

Daar was ik al achter toen ik nog op de middelbare zat...leerde nooit iets dus kan niets geleerd hebben he
posted: 12-06-04 23:53  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
Tja, ik had die punten, terwijl ik geen zak uitvoerde. Daar ben ik dan weer trots op. Het is nooit mn bedoeling geweest mn best te doen. Als ik echt mn best zou doen zou ik vast beter gescoord hebben.

On the other hand: Wat leer je op je studie, achteraf gezien?
Ook vrij weinig.

Veel dingen moet je toch in de praktijk leren.
posted: 13-06-04 10:30  
GreyFox
System Administrator
quote:
[GFF]-Lionh2- Wrote:
...

On the other hand: Wat leer je op je studie, achteraf gezien?
Ook vrij weinig.

Veel dingen moet je toch in de praktijk leren.

Daar ben ik het niet mee eens. Bij mijn opleiding leer je voornamelijk een denkwijze, en een gestructureerde manier om te modelleren. Ja, het daadwerkelijke programmeren laten ze aan jezelf over om te leren. Maar goed, dat is ook maar bijzaak.
posted: 13-06-04 16:16  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
...Daar ben ik het niet mee eens. Bij mijn opleiding leer je voornamelijk een denkwijze, en een gestructureerde manier om te modelleren. Ja, het daadwerkelijke programmeren laten ze aan jezelf over om te leren. Maar goed, dat is ook maar bijzaak.

Ehmz ik zei toch niet dat je niks leerde op je studie? Maar je vak leer je toch echt in de praktijk, dat zeg je zelf ook. Een denkwijze maakt nog geen vaktechneut
posted: 13-06-04 17:28  
GreyFox
System Administrator
Tja, die denkwijze is wel even tig keer belangrijker dan 'dat vak'. Jij denkt nu een beetje teveel in uitvoerende werkzaamheden, tbh.
posted: 13-06-04 18:47  
S!ck-M4gg0t
Member
Ben ook geslaagd
De echt slipknot fan checkt: www.cu2.nl/slipknot-purity
posted: 16-06-04 19:43  
ViRaX
Member
waaarvoor?
posted: 16-06-04 19:44  
Ronzz
Member
Morgen de uitslag..
posted: 16-06-04 19:51  
briznokovic
Rconner
ROFLDEBOFL ik ben geslaagd WWOOOOOOEEEEEIIII
disclaimer:
postings between 22.00-7.00 on thursday, friday and the weekends can suffer under the excessive use of alcohol holding products.
posted: 17-06-04 16:07  
Forum - News Board - Geslaagd! - <  1  2  3  4  >
locked