LoginPassword
Forum - News Board - Geslaagd! - 1  2  3  >  »
Tjappie
Rconner
quote:
Archaon wrote in a newssubmit:
Geslaagd!

Hierbij wil gaming.PANDEMIC de volgende mensen feliciteren met het halen van hun examen:

• Briznokovic (HAVO)
  • Liem (HAVO)
  • ZetaStylez (MAVO)

Mocht je naam er niet tussen staan en hoort hij er wel tussen, laat het dan even weten.

Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel succes in de toekomt!

Hey hartelijk geleiciteerd jongens.
ligt het aan mij of is die uitslag bij jullie supervroeg want me zus weet van niks
“Nobel invented dynamite. I won't accept his blood money.” - Dr. Gregory House
posted: 05-06-04 18:19edited: 17-06-2005 08:29, by xaSer  
Ventieldopje
Member
quote:
-=Alcoholic=- Wrote:
...

Hey hartelijk geleiciteerd jongens.
ligt het aan mij of is die uitslag bij jullie supervroeg want me zus weet van niks

waarschijnlijk is dit een officieuze uitslag

Maar iedereen feli natuurlijk en doe er iets nuttigs mee
posted: 05-06-04 19:29  
WarFrog
Member
huh? ik heb ook havo examen gedaan alleen weet ik nog niet of ik wel of niet geslaagd ben?

naja helaas für mich prolly niet echt met knake cijfers et examen in gegaan en de examens gingen verder wel redelijk tot goed. Alleen weet ik niet of et goed genoeg is om 2 5-en en 1 4 op te halen :/ en wiskunde B1 is et enige examen waarvan ik gewoon weet dak em verneukt heb. Dus een herk zit er dik in en misschien zelf nog een jaartje. Maargoed is wel gezellig hoor gewoon "nog een keer!!! ("teletubbie style")
posted: 05-06-04 20:07  
GreyFox
System Administrator
Als je blijft zitten Frog, heb je tenminste genoeg tijd om te modellen. (Niet lullig bedoeld verder, just trying to see it in a positive perspective.)
posted: 05-06-04 20:11  
Exocet
Member
Ja moatjes, gunder hebt toch vree chance dage der al vanaf zeit, kmoe nu no 3 weke exames aflegge. congrats
posted: 05-06-04 20:18  
Lionh2
Community Moderator
RapidFire is ook geslaagd. Die hoort er dus tussen.

Voor de rest: Gefeliciteerd allemaal! Netjes!
posted: 05-06-04 20:28  
Commodus
Member
Gefeliciteerd, ik heb gelukkig geen examens moeten maken
posted: 05-06-04 20:35  
GreyFox
System Administrator
RapidFire, Mavo/Havo/Vwo?
posted: 05-06-04 20:50  
Cobra
Member
nouw allemaal gefeliciteerd
posted: 05-06-04 21:27  
bN
Rcon Supervisor
ik ben ook geslaagd (vorig jaar)
posted: 05-06-04 23:00  
Pulse
Advisor
quote:
GreyFox Wrote:
RapidFire, Mavo/Havo/Vwo?

VWO
onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen..
posted: 05-06-04 23:06  
Lionh2
Community Moderator
quote:
Pulse Wrote:
...

VWO

Had ik op IRC reeds gezegd

Maar ty chiel!
posted: 05-06-04 23:11  
Moo-K
Member
me is oowk geslaagd
MAVO
posted: 06-06-04 00:21  
RapidFire
Member
met 5 vingers in m'n neus (ja dat is lastig) de anderen allemaal ook gefeliciteerd! En voor de gezakten: je krijgt nu idd veeeeeel vrije tijd een jaar, ook relaxed?
posted: 06-06-04 14:22  
SkY0ne
Member
examen beginnen volgende week maandag , en eindigen de 24ste voor mij.
ff zweten en dat is ook weer om.
posted: 06-06-04 15:45  
oLa
Member
GEFELICITEEEEERD ALLEMAAAAAAAAAAAAAAL
posted: 06-06-04 16:37  
GreyFox
System Administrator
quote:
RapidFire Wrote:
met 5 vingers in m'n neus (ja dat is lastig) de anderen allemaal ook gefeliciteerd! En voor de gezakten: je krijgt nu idd veeeeeel vrije tijd een jaar, ook relaxed?

Ging jij ook je examens in met de gedachte dat je drie 2-en moest hebben wou je kunnen zakken?
posted: 06-06-04 18:13  
Lionh2
Community Moderator
quote:
GreyFox Wrote:
...
Ging jij ook je examens in met de gedachte dat je drie 2-en moest hebben wou je kunnen zakken?

Hehe Ik stond ook 4 negens en 3 achten toen ik de examens inging.
Dus theoretisch mocht ik 4 tweeën en 3 drieën halen om te slagen

Alleen volgens mij als je lager dan een vier haalt, dan ben je toch gezakt, toch?
posted: 06-06-04 20:00  
RapidFire
Member
nee hoor. bovendien mocht jij allemaal 2en halen als de 3 achten maar niet alle drie in je profiel lagen. Nou heb jij natuurlijk nooit een profiel gehad zoals wij, dus ik weet niet hoe dat bij jou zat toen. Wij mogen 3 minpunten (verspreid over minstens 2 vakken) die niet alle 3 in het profiel vallen. Examencijfer mag best een 1 zijn
posted: 06-06-04 20:15  
Lionh2
Community Moderator
quote:
RapidFire Wrote:
nee hoor. bovendien mocht jij allemaal 2en halen als de 3 achten maar niet alle drie in je profiel lagen. Nou heb jij natuurlijk nooit een profiel gehad zoals wij, dus ik weet niet hoe dat bij jou zat toen. Wij mogen 3 minpunten (verspreid over minstens 2 vakken) die niet alle 3 in het profiel vallen. Examencijfer mag best een 1 zijn

Loel, wij mochten dus over 7 vakken 2 minpunten (5 = 1 minpunt, 4 = 2 minpunten) en geen cijfer lager dan een 4 bij een examen.
Dus ook al stond je een 10, haalde je bij je examen een 3, dan was je gezakt, terwijl je gemiddeld een 6,5 stond...
posted: 06-06-04 21:35  
Forum - News Board - Geslaagd! - 1  2  3  >  »
locked