| Forum - Development - Ik zoek een sitebouwer | ||||
|---|---|---|---|---|
|
Een vriend van mij en ik hebben het idee opgevat om een café te gaan beginnen (irl, dit is geen geintje). We weten nog niet precies wanneer (waarschijnlijk duurt het nog tussen de 1 en 3 jaar voordat we beginnen), maar het plan begint wel hele goeie vormen aan te nemen.
Nu willen we echter wel eerst inventariseren wat de behoeften van het publiek in Winterswijk (want daar komt de kroeg) zijn. Om dit te weten te komen, hadden wij het volgende bedacht: We verspreiden deur aan deur een formulier waarop staat dat er een nieuw café komt, dat we eerst willen weten wat het publiek wil en dat de mensen een enquete kunnen invullen op onze website. Iedereen die een enquete invult krijgt één (of meerdere, weten we nog niet) drankje gratis bij onze feestelijke opening. Maar, dan hebben we dus een website nodig en een formulier waarop mensen de enquete kunnen invullen. Ik heb slechts basic HTML kennis, dus ik kan zoiets niet maken. Daarom zoek ik iemand die dat leuk vindt en wel kan (inclusief dat formulier voor de enquete dus) en het zo kan maken dat ik er vervolgens zelf dingen op kan toevoegen enzo (ik leer op zich snel, dus dat moet goedkomen). Nadere info: - Site moet niet te groot zijn (max 5 MB ofzo, liefst kleiner); - Doelgroep: mensen met een leeftijd tussen de 20 en 30 jaar; - Thema van het café: Muziek (veel live bands en dat soort zaken); - Naam van het café: Nog niet bekend. Noem het zolang maar Muziekcafé 'T Gooi; - Er zal Grolsch worden geschonken; - Content zal iig bestaan uit: Enquete, Agenda (met optredens), Homepage met info (oa openingstijden) natuurlijk, Contact info,Foto's van optredens etc, Gastenboek, Forum maybe en wat links. Het kan dus wel even duren voordat de website echt wordt gebruikt, maar als er een goede website is gemaakt, dan gaan we die zeker gebruiken (met vermelding van de maker uiteraard). Dat was het wel ongeveer. Mocht iemand wel willen helpen, dan hoor ik dat graag! Eventuele ideeën die anderen hebben hoor ik overigens ook graag! Alvast bedankt! |
|||
| posted: 29-05-04 15:04 | ||||
|
Wat schuift et? Ik ken wel zo'n startend webdesign bedrijfje. |
|||
| posted: 29-05-04 16:08 | ||||
|
quote: Wat kost het? |
|||
| posted: 29-05-04 20:45 | ||||
|
Dat zijn dingen die ik buiten een publiek forum bespreek. |
|||
| posted: 30-05-04 03:38 | ||||
|
Frank, dat je niet eens aan je eigen broertje denkt valt me tegen |
|||
| posted: 30-05-04 16:52 | ||||
|
Ik wil wel wat proberen..
Pm me maar op mIRC anders voor meer info etc |
|||
|
||||
| posted: 30-05-04 16:59 | ||||
|
Hansie, als jij dat kunt, dan zou dat natuurlijk heel mooi zijn. Vortex idem.
Maar wat voor info heb je nodig, dan post ik dat hier wel (mochten er nog meer mensen een poging willen wagen). |
|||
| posted: 30-05-04 18:58 | ||||
| Forum - Development - Ik zoek een sitebouwer | ||||
locked